SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Noop géén problemen, maar Gup gaat even noodgedwongen tot morgennacht eenzaam in zijn kom rondzwemmenquote:Op donderdag 21 april 2016 00:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ik zie dat we gup problemen hebben?
Is dat zo? Denk dat just me en ik niet meer zo snel weg te krijgen zijn hierquote:
Nu kan ik je even niet meer volgen.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Denk dat just me en ik niet meer zo snel weg te krijgen zijn hier
Ah, mislezen aan mijn kantquote:Op donderdag 21 april 2016 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu kan ik je even niet meer volgen.
Zodra Gup stroomloos is, verwacht rond 07:00quote:
Dat is wel heel laat....quote:Op donderdag 21 april 2016 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zodra Gup stroomloos is, verwacht rond 07:00
Laat? ik noem dat behoorlijk vroegquote:
Ligt eraan in welk tijd bestek je leeftquote:Op donderdag 21 april 2016 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat? ik noem dat behoorlijk vroeg
Dacht dat je bedoelde dat er geprobeerd was om muizen hier te werenquote:
Ik leef al maanden in mijn eigen tijdquote:Op donderdag 21 april 2016 01:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk tijd bestek je leeft
Maak daar maar jaren vanquote:Op donderdag 21 april 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik leef al maanden in mijn eigen tijd
Zou ze liever lokken, dat weet je toch.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dacht dat je bedoelde dat er geprobeerd was om muizen hier te weren
tegeltjeswijsheid: Uren, maanden, jaren, vliegen............quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou ze liever lokken, dat weet je toch.
Foxie leeft op stand tegenwoordigquote:Op donderdag 21 april 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
ik ga mij klaar maken voor de nacht heel erg bedankt voor de ch00ns
Nee, sorry,quote:Op donderdag 21 april 2016 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zolang de katers niet van huis zijn.......
Yo tail, meur lekker mèn!quote:Op donderdag 21 april 2016 01:16 schreef tailfox het volgende:
ik ga mij klaar maken voor de nacht heel erg bedankt voor de ch00ns
Wat kijk je? als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:19 schreef Geerd het volgende:
Zit nog ff wat te kijken over ww2 ipv luisteren solly
Goeie filmquote:
tegenwoordig neee is altijd al xoquote:Op donderdag 21 april 2016 01:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Foxie leeft op stand tegenwoordig
Slaap lekker
TV docu ken ik nietquote:
Ah, een vos op stand dusquote:
Engeland was ook zeer 'reluctant' om dat te doen, maar zowel de Fransen als de Britten waren 'the Great War' nog niet vergetenquote:Op donderdag 21 april 2016 01:26 schreef Geerd het volgende:
Klein feitje Dat eerste stukje Polen? Wat Hitler innam in Polen om zo een zee verbinding te krijgen.
Verwachte hij niet dat Frankrijk en Engeland hem de oorlog zouden verklaren.
Hij wou geen 2 fronten gevecht
PIET!!!quote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Goed idee, kom net weer binnen.
Waar was je de hele dag dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleinzoon?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je staat nu tot 02:00quote:
Mooi, kan jij lucky verder verlengen of jezelf op het rooster gooien als je wiltquote:Op donderdag 21 april 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een vervelend leven heb je toch ookquote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Peerdrijden, kleinzoon vervelen , shoarma eten en in de kroeg.
quote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je staat nu tot 02:00
[..]![]()
Mooi, kan jij lucky verder verlengen of jezelf op het rooster gooien als je wilt
Ben doodmoe nu.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een vervelend leven heb je toch ook
Dat bedoel ikquote:
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?quote:
Nee heur.. Ik ben nog steeds blij dat ik er geen last van hebquote:Op donderdag 21 april 2016 01:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?
Gelijk goed africhten scheelt een boel.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee heur.. Ik ben nog steeds blij dat ik er geen last van heb
Je moest daar de glazen wassen?quote:Op donderdag 21 april 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De kroeg was nog het meest vermoeiend.
Geen dank. Slaap lekker.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:47 schreef MaryMouse het volgende:
Muis gaat weer slapen
Lucky bedankt voor de muziek
Nope, hou het voor gezien, Piet.quote:Op donderdag 21 april 2016 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tof bandje.
Ga je nog verder zo?
OK, had er preventief al 10 minuten aangeplakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nope, hou het voor gezien, Piet.
Zag het. Twijfelachtige eer.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OK, had er preventief al 10 minuten aangeplakt.
Werkt sneller dan nieuwe show maken wanneer je door wilde gaan.quote:Op donderdag 21 april 2016 02:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zag het. Twijfelachtige eer.
quote:
Morgen.quote:
Nee, vandaag spieren bij laten komen dag.quote:Op donderdag 21 april 2016 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen.
Moet je zo meteen aan de arbeid?
Beter.quote:Op donderdag 21 april 2016 06:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, vandaag spieren bij laten komen dag.
Oh, ik slaap nog veelquote:Op donderdag 21 april 2016 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Beter.
Maar dan zo meteen toch nog wel even plat?
Werk zequote:Op donderdag 21 april 2016 06:51 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu wel.
Laatste dag van de week deze week.
Fijne dag.
Mogguh MadMixMasterquote:
quote:
quote:
Goeiemorgenquote:
Is het ooit te vroeg voor koffie dan?quote:
Er bestaan mensen die het voor koffie altijd te vroeg vinden omdat ze het niet drinkenquote:Op donderdag 21 april 2016 08:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is het ooit te vroeg voor koffie dan?![]()
Môgge
quote:Op donderdag 21 april 2016 08:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die het voor koffie altijd te vroeg vinden omdat ze het niet drinken
Nàh.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er bestaan mensen die het voor koffie altijd te vroeg vinden omdat ze het niet drinken
Oh nee hè.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:13 schreef knokkels het volgende:
wat is een DFU driver, waarom wordt ie geïnstalleerd en waarom doet mijn geluid het nu niet meer
Da fucked up driver!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:13 schreef knokkels het volgende:
wat is een DFU driver, waarom wordt ie geïnstalleerd en waarom doet mijn geluid het nu niet meer
Juistem!quote:Op donderdag 21 april 2016 08:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nogquote:
Overdosis koffie.quote:Op donderdag 21 april 2016 08:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nog
Gisteren deed ie het nog
Waarom installeerde je het, of kreeg je een fijne update?quote:Op donderdag 21 april 2016 08:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nog
Gisteren deed ie het nog
whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |