suiker in de koffie, gadverdamme....quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
Ik ben alleen nog niet helemaal wakker geloof ik. Suikerpot gevuld, koffie ingeschonken, melk er in .. en suikerpot achtergelaten in de keuken
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zet ik een was aan en hou ik me verder koest, straks late dienst en ik voel de blauwe plekken etc aardig
Nee, de ontknoping was dat de suikerpot iets meer rechts van mijn koffiemok staat, en het me niet was opgevallen.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ontknoping was dat je de koffie in de suikerpot had geschonken!
1914-1918 Eerste Wereldoorlogquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1914-1918 Eerste Wereldoorlog
1938-1945 Tweede Wereldoorlog
2008 Barack Obama president Verenigde Staten
2016 Gup in hongerstaking
Ik geloof het nog steeds nietquote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heet in dat ding ja. Maar het heeft geen haast. Kan volgende maand ook nog prima inzaaien. Hier is het ook fantastisch weer. Niet te geloven dat het over een paar dagen nagenoeg winter is.
Oehquote:
brunch bij ToTquote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!Enjoy!
Ik moet zo ook nog ontbijt klaar maken.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
brunch bij ToT![]()
* knokkels stapt in zijn imaginary auto
Zijn de voorspellingen weer anders nu? Tis te hopen, want kans op sneeuw zit niemand op te wachten.quote:
Met brie.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh![]()
Daar haal je het niet voor. In de winkel
die van muis kun je ook niet lenen nuquote:Op donderdag 21 april 2016 12:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
brunch bij ToT![]()
* knokkels stapt in zijn imaginary auto
Thanks, Zit te typen met mijn mond vol.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!Enjoy!
Ik moet zo ook nog ontbijt klaar maken.
Als ik kom is het tijdelijk wat kouder zeg maar.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de voorspellingen weer anders nu? Tis te hopen, want kans op sneeuw zit niemand op te wachten.
........quote:Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Annagh het volgende:
Als ik kom is het tijdelijk wat kouder zeg maar.
Dan trommelen we je oudste dochter toch op, als die komt neemt ze altijd mooi weer mee.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:12 schreef Annagh het volgende:
[..]
Als ik kom is het tijdelijk wat kouder zeg maar.
Ik geloof standaard niet wat uit de mond van Piet Paulusma komtquote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn de voorspellingen weer anders nu? Tis te hopen, want kans op sneeuw zit niemand op te wachten.
Neenee, dan moet ik met een schepje in de tuin graven.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan trommelen we je oudste dochter toch op, als die komt neemt ze altijd mooi weer mee.
quote:
Is zij een collegaverkeersregelaar van mij?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan trommelen we je oudste dochter toch op, als die komt neemt ze altijd mooi weer mee.
Daar doe je niet onverstandig aan.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik geloof standaard niet wat uit de mond van Piet Paulusma komt
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En daarna een paar dagen harde koude wind. Maar sneeuw... neu. Misschien in Duitsland.quote:Zondag neemt de kans op buien toe en met 7 tot 9 graden is het een stuk kouder dan normaal. In de vroege ochtend kan het in het binnenland een graadje vriezen. De buien kunnen gepaard gaan met een klap onweer en hagel. In de Limburgse heuvels is in de nachtelijke uren zelfs kans op wat natte sneeuw.
Nee, maar ze wil wel boerin worden.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is zij een collegaverkeersregelaar van mij?
Hij had het er toch over dat winter, sneeuw, koud bah enzo?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En daarna een paar dagen harde koude wind. Maar sneeuw... neu. Misschien in Duitsland.
Die is ook van invloed op het klimaat? Met mijn nichtje is het echt niet te geloven. Zelfs als ze het slecht voorspellen piept de zon erdoor.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is zij een collegaverkeersregelaar van mij?
Snotver...dan ga ik weer met regen, hagel ende sneeuw richting breur!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En daarna een paar dagen harde koude wind. Maar sneeuw... neu. Misschien in Duitsland.
Ja Piet hè, die moet het smeuïg maken, anders kijkt niemand naar hem.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij had het er toch over dat winter, sneeuw, koud bah enzo?
8 graden vinnik niet koud
whehehe zit ze op de MAS, HAS oid?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, maar ze wil wel boerin worden.
Elke keer als er slecht weer voorspeld wordt, en wij komen eraan breekt de zon doorquote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is ook van invloed op het klimaat? Met mijn nichtje is het echt niet te geloven. Zelfs als ze het slecht voorspellen piept de zon erdoor.
Oooh, 3 mei is het zo. Voor zover het weer juist te voorspellen is dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
Vanaf dinsdag 3 mei is het weer 17 graden![]()
Vark'ns, geit'n, boer'nkoolquote:Op donderdag 21 april 2016 12:17 schreef Annagh het volgende:
[..]
Nee, maar ze wil wel boerin worden.
Ik heb werkelijk geen idee waar onze bijenkoningin mee bezig is.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe zit ze op de MAS, HAS oid?
Het is een gave!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Snotver...dan ga ik weer met regen, hagel ende sneeuw richting breur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |