Dat is toch op z'n minst vreemd te noemen. Of een teken.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elke keer als er slecht weer voorspeld wordt, en wij komen eraan breekt de zon door
Dan heb ik toch 10 dagen goed weer.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, 3 mei is het zo. Voor zover het weer juist te voorspellen is dan.
Bofbips! Straks het boekje vol en dan mag je een rondje met 'm rijden.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:20 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ow, dan krijg ik bonuspunten van ons pa!
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vark'ns, geit'n, boer'nkool
Leer'n we op de boer'nschool
Ja ja, dat heurt er allemaal bij
op de boerderij
Het slechte weer is gewoon geïntimideerd door onsquote:Op donderdag 21 april 2016 12:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch op z'n minst vreemd te noemen. Of een teken.
Ik probeerde het met accent, maar dat werkt niet erg.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
op de boerderij
Geen punt...ik vind vast heel rap een fijn punt om hem neer te zetten.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bofbips! Straks het boekje vol en dan mag je een rondje met 'm rijden.
Zo'n collega is ook handig als je op vakantie gaat. Héé, je moet ff drie weken vrij nemen hoor!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het slechte weer is gewoon geïntimideerd door ons
Nee, dat is gezongen en bedacht door iemand die geen dialect spreekt.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik probeerde het met accent, maar dat werkt niet erg.
Heeft het iets met water te maken?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef Annagh het volgende:
[..]
Geen punt...ik vind vast heel rap een fijn punt om hem neer te zetten.
Ik ben weer handig tijdens periodes van droogte. Verzekerd van regen tenzij ik in UK benquote:Op donderdag 21 april 2016 12:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n collega is ook handig als je op vakantie gaat. Héé, je moet ff drie weken vrij nemen hoor!
Doe het stiekem toch.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat is gezongen en bedacht door iemand die geen dialect spreekt.
Een dialect toepassen is onmogelijk.
Iets met een hoekquote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft het iets met water te maken?
just me is ook handig in periodes van droogte. Moet je wel Julien Clerc opzetten.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben weer handig tijdens periodes van droogte. Verzekerd van regen tenzij ik in UK ben
Sja, waar ze over roepen dat er veel meer regen valt dan in Nederland. Kom je bruin terug.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:25 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik ben weer handig tijdens periodes van droogte. Verzekerd van regen tenzij ik in UK ben
Glanst het anders niet genoegquote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat even galvaniseren in het kleine kamertje
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
proest!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me is ook handig in periodes van droogte. Moet je wel Julien Clerc opzetten.
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me is ook handig in periodes van droogte. Moet je wel Julien Clerc opzetten.
Ik zeg altijd dat ik het toilet ga eren....quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef knokkels het volgende:
Vroeger maakte ik daar altijd van: Varkens schijten boerenkool!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
op de boerderij
Hier ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger maakte ik daar altijd van: Varkens schijten boerenkool!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |