Wasmachine is aangeslingerd, en de rest doe ik zo wel. Eerst even luisteren.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus de was is weer weggewerkt.
Dan heb je net gemist dat muis en ik elkaar behoorlijk zien zitten.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:54 schreef Annagh het volgende:
[..]
Wasmachine is aangeslingerd, en de rest doe ik zo wel. Eerst even luisteren.
Ben je weer lekker mee als de zon erop staat te branden. Het is hier eindelijk een keer windstil en zonovergoten. Net buiten koffie geslobberd.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb je net gemist dat muis en ik elkaar behoorlijk zien zitten.
Nee, die staakt gewoon vandaag.quote:
Ah Piep heeft het overgenomen, zie ik.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, die staakt gewoon vandaag.
Heet in dat ding ja. Maar het heeft geen haast. Kan volgende maand ook nog prima inzaaien. Hier is het ook fantastisch weer. Niet te geloven dat het over een paar dagen nagenoeg winter is.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ben je weer lekker mee als de zon erop staat te branden. Het is hier eindelijk een keer windstil en zonovergoten. Net buiten koffie geslobberd.
Hongerstaking.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, die staakt gewoon vandaag.
lekker lekker, daar dan?quote:
Het is dan wel een flinke smak geweest die je hebt gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zet ik een was aan en hou ik me verder koest, straks late dienst en ik voel de blauwe plekken etc aardig
Oh, maar het zonnetje komt logerenquote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heet in dat ding ja. Maar het heeft geen haast. Kan volgende maand ook nog prima inzaaien. Hier is het ook fantastisch weer. Niet te geloven dat het over een paar dagen nagenoeg winter is.
Ik heb wat rozenstruiken besteld. Is het wel verstandig om die dan al te planten?quote:Op donderdag 21 april 2016 11:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heet in dat ding ja. Maar het heeft geen haast. Kan volgende maand ook nog prima inzaaien. Hier is het ook fantastisch weer. Niet te geloven dat het over een paar dagen nagenoeg winter is.
Dus toch akelig terecht gekomen. En dat van een paar treden.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zet ik een was aan en hou ik me verder koest, straks late dienst en ik voel de blauwe plekken etc aardig
Ik dacht dat de ontknoping was dat je de koffie in de suikerpot had geschonken!quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
Ik ben alleen nog niet helemaal wakker geloof ik. Suikerpot gevuld, koffie ingeschonken, melk er in .. en suikerpot achtergelaten in de keuken
Da's routine hier joh.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef knokkels het volgende:
Ik ben alleen nog niet helemaal wakker geloof ik. Suikerpot gevuld, koffie ingeschonken, melk er in .. en suikerpot achtergelaten in de keuken
quote:Op donderdag 21 april 2016 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ontknoping was dat je de koffie in de suikerpot had geschonken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |