SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Nou!quote:Op donderdag 21 april 2016 11:42 schreef ToT het volgende:
Hee man! De sfeer zit er hier goed in, merk ik?
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man! De sfeer zit er hier goed in, merk ik?
quote:
Ha, ToTquote:
what up Eggsmenschquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een drukte
Hey iedereen die net binnenkwam
Bizar druk voor overdag.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat een drukte
Hey iedereen die net binnenkwam
ik ben zo weg hoorquote:
Nou, dat werd ook wel tijd!quote:
Yep, ik moest kiezen: strijken en andere klusjes, of even een uurtje luisteren, en dan is de keuze snel gemaakt.quote:
Weer in de kas, nee toch??quote:Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar... maar....Straks ook weer 4 km verderop aan de gang.
Dus de was is weer weggewerkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:52 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep, ik moest kiezen: strijken en andere klusjes, of even een uurtje luisteren, en dan is de keuze snel gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |