Ik was op de bank in slaap gedoezeldquote:Op donderdag 21 april 2016 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje vol?
dat kon je toen je nog 18 wasquote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gedoezeld
Het was ietwat overmoedig van mij om te denken dat ik wel 'even' een showtje van 07:00 - 18:00 zou kunnen volhouden
8 maanden geleden lukte het ook nog welquote:
Het was ook al zo stil hier...quote:Op donderdag 21 april 2016 14:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was op de bank in slaap gedoezeld
Het was ietwat overmoedig van mij om te denken dat ik wel 'even' een showtje van 07:00 - 18:00 zou kunnen volhouden
Gup krijgt, als het goed gaat, om middernacht weer spanningquote:Op donderdag 21 april 2016 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was ook al zo stil hier...
Toch tof dat je voor Gup speelt. Hopelijk is het arbeidsvoorwaardenconflict met Gup snel opgelost.
Nah, shaggiequote:
Erg hèquote:
ja datquote:
Is dat niet een paar dagen te vroeg?quote:Op donderdag 21 april 2016 15:37 schreef just me het volgende:
Het is gekkenhuis hier, iets met koningsspelen morgen
Wilde ik net zeggenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat niet een paar dagen te vroeg?
Nietus, Tina & Erosquote:
vanochtend was het best fris, maar een goed zonnetje, dat was het welquote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef Karzai het volgende:
iedereen een beetje van de zon genoten?
Karzaiquote:Op donderdag 21 april 2016 15:53 schreef Karzai het volgende:
iedereen een beetje van de zon genoten?
Dat is heerlijk als je een balkonnetje hebt ik heb alleen in de pauzes even kunnen genietenquote:Op donderdag 21 april 2016 15:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Karzai
Ik heb vanochtend alleen maar even kort op het balkon in de zon gezeten en dat was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |