Ik had alle ramen open gedaan vanochtend was best koud toen ik thuis kwamquote:Op donderdag 21 april 2016 16:06 schreef knokkels het volgende:
Best wel fris in de schaduw. Maar ja Helderse wind waait altijd natuurlijk
Uit de wind is het lekker warm
waait wel weer lekker doorquote:Op donderdag 21 april 2016 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had alle ramen open gedaan vanochtend was best koud toen ik thuis kwam
Het wordt echt morgen gevierd, landelijk bepaaldquote:Op donderdag 21 april 2016 15:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat niet een paar dagen te vroeg?
Koningsspelen wel, maar Koningsdag toch op de 27equote:Op donderdag 21 april 2016 16:14 schreef just me het volgende:
[..]
Het wordt echt morgen gevierd, landelijk bepaald
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Koningsspelen wel, maar Koningsdag toch op de 27e
Nee hoor, jij had het over de koningsspelen. Ik wist niet dat het bepaald was dat dat morgen gaat plaatsvindenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:16 schreef just me het volgende:
[..]weer beetje dom en de dag is nog niet om
laatste vrijdag voor koningsdag heb ik net gelezen, mijn school doet soort van sportdag, ben blij dat ik daar niet werk morgenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, jij had het over de koningsspelen. Ik wist niet dat het bepaald was dat dat morgen gaat plaatsvinden
je hoeft toch niet mee te doen alleen een beetje aanmoedigenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:18 schreef just me het volgende:
[..]
laatste vrijdag voor koningsdag heb ik net gelezen, mijn school doet soort van sportdag, ben blij dat ik daar niet werk morgen
spelletjes uitzetten, groepje begeleiden, spelletjes opruimen... veel hulp van ouders is er niet meer hoor, meeste ouders werkenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hoeft toch niet mee te doen alleen een beetje aanmoedigen
quote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
spelletjes uitzetten, groepje begeleiden, spelletjes opruimen... veel hulp van ouders is er niet meer hoor, meeste ouders werken zijn per definitie niet meer betrokken bij het wel en wee van hun kids bij naschoolse activiteiten
dat is ook best veel werk ja was ik effe vergetenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:20 schreef just me het volgende:
[..]
spelletjes uitzetten, groepje begeleiden, spelletjes opruimen... veel hulp van ouders is er niet meer hoor, meeste ouders werken
Ach, maar een heel klein beetje foutquote:Op donderdag 21 april 2016 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Patrick Hernandez... beetje fout, maar toch ook wel weer leuk
ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellenquote:
Maak er 'n uurtje van Muisquote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet echt even een half uurtje of zo mijn ogen sluiten.
Heb je toevallig ook iets van Simon Webbe?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, maar een heel klein beetje fout
Zal/kan ik het dan overnemen?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet echt even een half uurtje of zo mijn ogen sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |