Nee het moet whiskey zijnquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen bij whisky?
Mag een cognacje ook?
Mocht je aan je trekken willen komen qua je fetisj, dan hoor ik het wel...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
daar was ik al bang voorik biecht nooit meer iets op
ik moet er écht over nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
daar was ik al bang voorik biecht nooit meer iets op
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je aan je trekken willen komen qua je fetisj, dan hoor ik het wel...
ik probeer te denken in termen van 'wiskey adem' dat is in mijn ogen iets seksueel aantrekkelijks toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer te denken in termen van 'wiskey adem' dat is in mijn ogen iets seksueel aantrekkelijks toch?
ghhehehehehequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu een ZuidAfrikaanse wijngaard uit mn bek geurend
vind je Ouzo lekker?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik switch zo over naar een Ouzo , whisky of de echte Whiskey
Tis net als al die Anijs drankjes die ze in elk land rondom de Mediterranee hebben .. 1 glaasje is lekker.. Meer niet, met ijsquote:Op woensdag 20 april 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je Ouzo lekker?ik eigenlijk niet zó, ik ben er ook ooit strontziek van geweest, dat helpt ook niet
véél ijsquote:Op woensdag 20 april 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis net als al die Anijs drankjes die ze in elk land rondom de Mediterranee hebben .. 1 glaasje is lekker.. Meer niet, met ijs
Wat werkt?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
Morgen ga ik whiskey halen voor de Irish Coffee, kijken of het nog werkt ...
Ogen zijn sowieso ietsquote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb dat met een bepaalde oogopslag, bruine ogen...
niets schokkends, sorry
Oh dan is er nog hoopquote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb dat met een bepaalde oogopslag, bruine ogen...
niets schokkends, sorry
och hou op schijt uit die wordt op de raarste tijden gebeld om op te komen dravenquote:
He dat wou ik ook al zeggenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang in je nest lag?
Dus de dooien staan vanzelf weer op omdat de wormen er letterlijk geen zand van lustenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:21 schreef sacha het volgende:
[..]
het schept makkelijker maar er groeit geen flikker op
Machientje? Heb je weer een miskoopquote:Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef FANN het volgende:
ik heb trek in ietsik had net popcorn gemaakt met zo'n machientje maar dat smaakt helemaal nergens naar
quote:
en nou kom je goftedomme terug, bokkige oude zeiksnorquote:Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zat ooit in OR en op cursus kom ik in hotel oude maat uit Tilburg tegen die achter de bar stond.
Dat werd feest met zeer creatieve rekening.
Je gooiy er toch geen Bonduelle in mag ik hopen!!?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
eigenlijk wel![]()
maar dat ding staat er al 2 jaar geloof ik ... ik dacht ik probeer het nog een keer, maar ik vind er nog steeds niks aan
quote:Op woensdag 20 april 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gooiy er toch geen Bonduelle in mag ik hopen!!?
Heb je ze beide al op je matje geroepen?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:28 schreef sacha het volgende:
en nu ga ik te bedde, als ik terug kom is Piet er weer, toch Piet?
neequote:Op woensdag 20 april 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gooiy er toch geen Bonduelle in mag ik hopen!!?
nee, ik ga nu écht slapen op mijn matjequote:Op woensdag 20 april 2016 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ze beide al op je matje geroepen?
HInt voor wat?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijn voor je.. of was dit een stille hint
ik ga ook zo....quote:Op woensdag 20 april 2016 00:36 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik ga nu écht slapen op mijn matje
Lunvhen in Almere?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
Trusten dames... Ik ga ook op tijd... Lunvhen in Almere
businessquote:Op woensdag 20 april 2016 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Lunvhen in Almere?
Spannend... leuke date hoop ik?![]()
Truste Chuf..
ik zit nog steeds te cleverbottenquote:
heb je al een liedje met het gezongen?quote:Op woensdag 20 april 2016 07:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te cleverbotten
Kan die dat dan ook?quote:Op woensdag 20 april 2016 08:07 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je al een liedje met het gezongen?
Raar is dat hè, ooit deed ik dat vrijwel dagelijks en nu hoogst zelden, lees, al jaren niet meer....quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef sacha het volgende:
ik heb zojuist weer een dvd gebrand, laatste keer was denk ik 10 jaar geleden
degene voor wie de schijfjes zijn heeft als meest modern apparaat een dvd spelerquote:Op woensdag 20 april 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Raar is dat hè, ooit deed ik dat vrijwel dagelijks en nu hoogst zelden, lees, al jaren niet meer....
Heb zojuist nog een SM card besteld.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb zojuist nog een SM card besteld.
Een week te vroeg...quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef matthias24 het volgende:
ik heb net nog een platenspeler gekocht.
Net als je tapasbakjes DVD's gebrand in de oven...quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef sacha het volgende:
ik heb zojuist weer een dvd gebrand, laatste keer was denk ik 10 jaar geleden
Er liggen nog niet eens kleedjesquote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef matthias24 het volgende:
In 'onze tijd' heette dat een draaitafel.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef matthias24 het volgende:
leg uit chocolademuffin.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 'onze tijd' heette dat een draaitafel.
Je had een pick-up, dat was een ding met 2 boxen die tevens als deksel dienden, dat ding was portable, en een draaitafel was een duurdere versie die los verkocht werd en alleen te gebruiken in combi met een Hi-Fi versterker en losse speakers/boxen.quote:
wauw! wat weet jij daar veel van. heb jij zelf ook nog zo'n anthieke platenspeler thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had een pick-up, dat was een ding met 2 boxen die tevens als deksel dienden, dat ding was portable, en een draaitafel was een duurdere versie die los verkocht werd en alleen te gebruiken in combi met een Hi-Fi versterker en losse speakers/boxen.
Succes Chuf! Je zal nu wel aan de lunch zitten....quote:Op woensdag 20 april 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
Trusten dames... Ik ga ook op tijd... Lunchen in Almere
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als je tapasbakjes DVD's gebrand in de oven...
quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef matthias24 het volgende:
dit zijn hippe dingen van nu hoorquote:Op woensdag 20 april 2016 13:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! leuk ding wel. jammer dat niemand meer zo'n ding gebruikt.
googel maar eens op dat merk...quote:Op woensdag 20 april 2016 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht ook dat het een oudje was
geluid van niets maar dat kan ook niet voor die prijsquote:Op woensdag 20 april 2016 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nice......... en niet duur![]()
http://www.homecinemacent(...)KQncwCFdYy0wod7hoMDA
ja dat is dan wel weer zoquote:Op woensdag 20 april 2016 13:44 schreef sacha het volgende:
[..]
geluid van niets maar dat kan ook niet voor die prijs
alleen moe? verder geen pijntjes of rare dingen?quote:Op woensdag 20 april 2016 14:15 schreef tong80 het volgende:
Naar de huisarts. Sta op het punt af te bellen. Maar moet nu even tanden bijten. Ben moe.
Geen zoeken naar aandacht. Even up to date, echt moe.
Jawel. Te veelquote:Op woensdag 20 april 2016 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
alleen moe? verder geen pijntjes of rare dingen?
een Jaguar.... toe maarquote:Op woensdag 20 april 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel goed. Werd opgehaald in een JaguarMogelijk vrijdag hoor ik meer.
Nee dat niet. In Almere zou dit zijnquote:Op woensdag 20 april 2016 14:22 schreef FANN het volgende:
[..]
een Jaguar.... toe maar![]()
Ik hoop dat het goed nieuws wordt Chuf, is het die job in Spanje?
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat met een open dak was het prima te doenquote:Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ook goed toch?![]()
Het wordt toch al mooi weer
Spannend!quote:Op woensdag 20 april 2016 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Open dak ook nog, je haar kan toch niet in de war dus dat scheeltquote:Op woensdag 20 april 2016 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat met een open dak was het prima te doen
Je haar door de warquote:Op woensdag 20 april 2016 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat met een open dak was het prima te doen
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Open dak ook nog, je haar kan toch niet in de war dus dat scheelt
Geen ideequote:Op woensdag 20 april 2016 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Om watvoor functie gaat dat?
Da's retro look.quote:
Niet spannendquote:Op woensdag 20 april 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een lunch met een oud-collega....
Maar het ging toch over een nieuwe baan of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een lunch met een oud-collega....
Is het niet in Almere?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel... Alleen is het wel ver weg, maar met een leasebak is het dan wel weer te doen.
Vooraf was me niets bekent of een bakkie gingen doen... bij vd Valk. Dat werd lunch en daarna ben ik nog even rondgeleid door het hele bedrijf..quote:Op woensdag 20 april 2016 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het ging toch over een nieuwe baan of heb ik het verkeerd begrepen?
Heb je dat hier wel gecheckt? Het lijkt mij namelijk nogal veel.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel
Das minstens 1.5 met OV vanaf hier
Ja 9292 heb ik ook gecheckt, maar het is industrieterrein , slecht van buslijnen voorzien.. Maar de baan is incl. auto, dan is het een half uur .. Dat is te doenquote:Op woensdag 20 april 2016 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je dat hier wel gecheckt? Het lijkt mij namelijk nogal veel.
En anderhalf uur reizen heb je niet over voor een baan? Alles is toch beter dan thuis zitten?
Maar je ziet het wel zitten?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 9292 heb ik ook gecheckt, maar het is industrieterrein , slecht van buslijnen voorzien.. Maar de baan is incl. auto, dan is het een half uur .. Dat is te doen
ga je huurmoordenaar worden?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
Net de levensverzekeringsmaarschappij aan de lijn om de financien door te nemen.... Ik vind het nog niet nodig om een en ander te wijzigen...
Altijd een lucratief alternatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed, en wanneer kan je bellen voor de uitslag?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef tong80 het volgende:
Er gaat getest worden:
Bloedbeeld
Bezinking
VitamineD
NT-proBNP
CVRKrat,Gluc.lip.
Kortademigheid
Diike enkel/Pees.poBo.
123bpm. 98%. Reg.Cortonwen
Hoofdpijn scan
Oren verder uitspuiten.
Verder niks om me zorgen over te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 20 april 2016 17:15 schreef sacha het volgende:
[..]
goed, en wanneer kan je bellen voor de uitslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:34 schreef chufi het volgende:
Trouwens Remy Bonjasky zat achter me te lunchen
vertel!quote:Op woensdag 20 april 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
Verdorie ... Dat is snel.. Binnen een uur gebeld nav. een sollicitatie op iets anders
Die hebben we vorig jaar opgezegd.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar opgezegd.
Ruim 200 euro voor 3 kroppen sla met slakken, met daardoor een verrotte rug en gammele knieën, was niet rendabel...
Doel je op die AH moes-dingessen of hadden jullie een eigen volkstuintje?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim 200 euro voor 3 kroppen sla met slakken, met daardoor een verrotte rug en gammele knieën, was niet rendabel...
dan wacht ik op antwoord van onze nachttuiniersterquote:Op woensdag 20 april 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon schijnt dus Fann kan het balkon niet op
het is veel werkquote:Op woensdag 20 april 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je al geprikt?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef tong80 het volgende:
Er gaat getest worden:
Bloedbeeld
Bezinking
VitamineD
NT-proBNP
CVRKrat,Gluc.lip.
Kortademigheid
Diike enkel/Pees.poBo.
Hoofdpijn scan
Oren verder uitspuiten.
Valsheid in geschrifte jonguh!quote:Op woensdag 20 april 2016 19:11 schreef chufi het volgende:
Wel grappig trouwens.. Je krijgt zo'n bloedprik formulier mee van de dokter.. DIe kruist dan wat dingen aan, maar wie verbied je om zelf nog wat extras aan te kruizen of mogelijk wat weg weet te moffelen..
Het is net als de lotto joh.quote:
En dan maar hopen op goed geluk.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is net als de lotto joh.
Kwestie v/d juiste cijfers/kruisjes combi.
En net zo hard drukkenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
Je moet natuurlijk wel dezelfde kleur pen gebruiken
Geen carbonnetje ertussen?quote:
Kleur moet nog z'n intrede doen in huize Sas...quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
planten en bloemen, zoveel mogelijk wit & grijs
Grijs ? Zijn die er?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
planten en bloemen, zoveel mogelijk wit & grijs
ik leg de lat altijd hoogquote:Op woensdag 20 april 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleur moet nog z'n intrede doen in huize Sas...
nee! das haske moeilijk op die kut zandgrondquote:Op woensdag 20 april 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gedijen zeker goed op al dat daar inmiddels begraven ligt
Importeer dan goeie potgrondquote:Op woensdag 20 april 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
nee! das haske moeilijk op die kut zandgrond
EN dat houdt in?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verrek, ik kom er zojuist achter dat vandaag 4/20 is.![]()
Nou, ik doe mijn best.
Weet je niet?quote:
20 april ja OK Zal wel .. ik ga niet zoekenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je niet?
En Fann is er niet om het even te googlen..
morgen is mijn Postbode jarigquote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Van je postbode of is het postbode dag?
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooruit.. Geef hem een dikke Fok Kus van mij en misschien wil iemand anders ook meedoen
taarten gebakken, slingers opgehangen, kado ingepakt, ontbijt klaar gezet!quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een kers voor op Sas dr taart?
Droog brood?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
taarten gebakken, slingers opgehangen, kado ingepakt, ontbijt klaar gezet!
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
Postbodes staan toch altijd heel vroeg op?
whatever, ik ga koesenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK die van jouw wacht op de eerste boot en die komt pas tegen 10en of zo aankakken
De verschillende taken van de koster verschillen van kerk tot kerk, in overleg met het kerkbestuur. Vaak oefent hij in kleine kerken verschillende functies uit: torenmeester, kerkmeester, kerkbaljuw ('suisse'), organist, voorzanger, klokkenluider, hoofd-acoliet en sacristein, tuinier en soms zelfs grafdelver.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
Dees!!! Je hulp is gevraagd!! Er moet een hoop gemaakt worden
Hut.? Jij bent toch hulpje van de koster.. Dus dit zou jij gaan doen in een kleine gemeenschap?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De verschillende taken van de koster verschillen van kerk tot kerk, in overleg met het kerkbestuur. Vaak oefent hij in kleine kerken verschillende functies uit: torenmeester, kerkmeester, kerkbaljuw ('suisse'), organist, voorzanger, klokkenluider, hoofd-acoliet en sacristein, tuinier en soms zelfs grafdelver.
ik weet niet, tegenwoordig graven ze met machines.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut.? Jij bent toch hulpje van de koster.. Dus dit zou jij gaan doen in een kleine gemeenschap?
Jij kunt niet met machines of mag je niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet niet, tegenwoordig graven ze met machines.
ik heb geen rijbewijs daarvoor momenteel zijn er geen vacaturesquote:Op woensdag 20 april 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kunt niet met machines of mag je niet?
Vraag het je Kosterquote:Op woensdag 20 april 2016 23:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs daarvoor weet ik veel geen vacatures
[ afbeelding ]
ik heb het al zo drukquote:
Hij wordt er immers ervoor betaald, ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
Ok laat je Koster het lekker zelf oplossen!!
Krijgt ie wel echt geld ?quote:Op donderdag 21 april 2016 00:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij wordt er immers ervoor betaald, ik niet.
http://www.loonwijzer.nl/(...)n-salaris/conciergesquote:
Ik klikte en zag de Minister President met zn salarisquote:Op donderdag 21 april 2016 00:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.loonwijzer.nl/(...)n-salaris/concierges
Conciërges zorgen voor appartementencomplexen, hotels, kantoren, kerken en andere gebouwen, houden ze en de percelen waarop ze staan schoon en netjes. Ze kunnen daarbij hulpkrachten inschakelen, afhankelijk van de soort en grootte van het gebouw in kwestie. NL
Ik kwam er 1 jaar net nuet aan toe , maar scheelde weinigquote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik klikte en zag de Minister President met zn salaris
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam er 1 jaar net nuet aan toe , maar scheelde weinig
Reken in ieder geval maar op op vitamine D tekort Tongquote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef tong80 het volgende:
Er gaat getest worden:
Bloedbeeld
Bezinking
VitamineD
NT-proBNP
CVRKrat,Gluc.lip.
Kortademigheid
Diike enkel/Pees.poBo.
Hoofdpijn scan
Oren verder uitspuiten.
Ik heb de hele zooi weggegooidquote:Op woensdag 20 april 2016 18:09 schreef sacha het volgende:
[..]
dan wacht ik op antwoord van onze nachttuinierster
Probeer m'n nieuwe ritme aan te houden. Er uit als ik wakker word. Is soms te vroeg, maar beter dan blijven liggen en 's avonds niet in slaap vallen.quote:
Ja ik las het in je andere topic dat het vandaag is dat prikken, nou afwachten maar dan.quote:Op donderdag 21 april 2016 06:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer m'n nieuwe ritme aan te houden. Er uit als ik wakker word. Is soms te vroeg, maar beter dan blijven liggen en 's avonds niet in slaap vallen.
En zo bloed prikken.
Precies, ook omdat ik toch wel moe ben. Slaap heb ik ook altijd, al sinds m'n middelbare school tijd. Wen je aan, ik weet niet beter.quote:Op donderdag 21 april 2016 06:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik las het in je andere topic dat het vandaag is dat prikken, nou afwachten maar dan.
En dat uit bed gaan als je wakker wordt ook al is het soms te vroeg is wel goed van je![]()
beter voor je ritme ook
Ik hou ook iedere dag een siësta hoorquote:Op donderdag 21 april 2016 06:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, ook omdat ik toch wel moe ben. Slaap heb ik ook altijd, al sinds m'n middelbare school tijd. Wen je aan, ik weet niet beter.
Wel ga ik soms ' s middags een uurtje liggen. doet me af en toe goed om de avond in te gaan. Ouwe vent he ?
nahquote:Op donderdag 21 april 2016 05:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb de hele zooi weggegooid![]()
Geen zin meer in dat gedoe, plantenbak gekocht en een paar goedkope plantjes
om aan de schutting te hangen en verder gewoon een paar van die verse kruiden
plantjes uit de supermarkt gekocht die ik wél gebruik, zoals basilicum, peterselie
en bieslook. daar hou ik het wel bij, ik moet alleen die pokkeduif uit mijn plantenbak
zien te weren
Ja, nu is ie te laatquote:Op donderdag 21 april 2016 08:10 schreef sacha het volgende:
[..]
nah![]()
én de duif die eindelijk een nest op je balkon gaat maken moet nu weer weg?
quote:Op donderdag 21 april 2016 05:53 schreef FANN het volgende:
[..]
plantjes uit de supermarkt gekocht die ik wél gebruik, zoals basilicum, peterselie
en bieslook. daar hou ik het wel bij, ik moet alleen die pokkeduif uit mijn plantenbak
zien te weren
quote:Op donderdag 21 april 2016 05:53 schreef FANN het volgende:
[..]
zien te weren
Ik slik dagelijks vitamine D, dat 'moet' ik van de internist, vitamine B overigens ook.quote:Op donderdag 21 april 2016 05:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Reken in ieder geval maar op op vitamine D tekort Tongen dat is ook meteen (één) van de
redenen waarom je zo moe bent, googel maar eens op symptomen van een tekort aan vitamine D.
Mensen die weinig buiten komen hebben bijna áltijd een vitamine D tekort, vitamine D wordt
aangemaakt door zonlicht, zelf als je wel regelmatig buitenkomt heb je in Nederland dus nog grote
kans op vitamine D tekort, helemaal in de winter.... én dan nog het slechte eten wat je altijd deed...
beetje logisch wel hoor....
Je zal wel vitamine D pillen gaan krijgen, niks ergs, die krijg ik ál járen, niet omdat ik slecht eet
trouwens![]()
De rest geen idee natuurlijk, heb ik geen kaas van gegeten
Wie niet?quote:Op donderdag 21 april 2016 05:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Wie niet.....
Die man is niet meer te volgen
Ja die heb ik gisteren geluisterd geboren 1981 in Almere leuke sound maar nu moet ik zo weg nar de kringloopquote:
Doe je best.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ja die heb ik gisteren geluisterd geboren 1981 in Almere leuke sound maar nu moet ik zo weg nar de kringloop
DEzequote:
Ik ga kijken "De negerhut van oom Tom" of die al verkocht is anders koop ik het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Paleis Soestdijk lijkt rijp voor de sloop. Geen mens wil er wonen. ,,Het interieur verkeert in een toestand die in de dertiger jaren normaal werd gevonden''
Alle ramen zijn aan vervanging toe en het natuursteen brokkelt omlaag. Groot onderhoud is er sinds de jaren '50 niet meer gepleegd.
Speod operatie : Redt de wijnenquote:Op donderdag 21 april 2016 10:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de wijnkelder van Soestdijk staat inmiddels onder water.
Jakkie bah, water bij de wijn.
Dat hele verhaal zojuist gelezen, achterstallig onderhoud sinds de 50's, eigendom van het Rijk die willen het verkopen, maar pand zal voor miljoenen gerenoveerd moeten worden, wie betaald dat?quote:
Verkoop de wijnen en kijk hoeveel dat opbrengt. Is het niet genoeg laat het dan gewoon langszaam vergaan en vervallen uit nostalgisch oogpunt.. In andere landen zie je overal prachtige ruines. In Nederland niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat hele verhaal zojuist gelezen, achterstallig onderhoud sinds de 50's, eigendom van het Rijk die willen het verkopen, maar pand zal voor miljoenen gerenoveerd moeten worden, wie betaald dat?
Van wie is het paleis dan, welke functie krijgt het dan, en dan weer structureel onderhoud voor de toekomst, iets wat dus de afgelopen 50 jaar flink verkloot is door helemaal niets te doen.
Tuurlijk, slopen is zonde, vind ik ook, maar hoe komt het dat de samenleving nu weer met dit probleem in haar maag zit?
Was dit niet te voorzien?
En die dure wijnen liggen daar zomaar in een laagje water.![]()
Kijk hoe mooi dusquote:Op donderdag 21 april 2016 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen ruïnes in Ned.?
Niet van die hele grote, maar hier zijn er wel.
Ruim 3 lange straten verderop hier staat er een.
Dat was vroeger een kasteel met slotgracht en zo, die slotgracht en vijver is er nog en er staat nog een klein deel van het kasteel ook, dat gebouw is grotendeels ergens in de jaren 50 ingestort en niet lang daarna werd ik geboren.
Heb daar als kind heel veel rondgehangen en geschaatst op die vijver.
Ze zijn er nu alweer een 15 jaar mee bezig een beetje opgravingen en zo, om de omtrek van het ding bloot te leggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mo_Muffin op 21-04-2016 11:19:27 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nooit iets moeten betalen dan? boven ¤ 150,- zou dat moeten.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit rekening mee gehouden
Nee dusquote:Op donderdag 21 april 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit iets moeten betalen dan? boven ¤ 150,- zou dat moeten.
Dan hoop ik daar ook maar op, ik ook nog nooit hoeven bijbetalen, maar bij dit artikel dacht ik ivm gewicht, omvang, land van herkomst (Japan) en dan de prijs dat ik ze wel moet betalen, maar goed, dat zie ik komende week dan wel, ik zal iig zorgen dat ik wat cash in huis heb, want ik weet ook niet of je dan aan de deur kan pinnen.quote:
Ik heb geen idee hoe dat in zn werk gaatquote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan hoop ik daar ook maar op, ik ook nog nooit hoeven bijbetalen, maar bij dit artikel dacht ik ivm gewicht, omvang, land van herkomst (Japan) en dan de prijs dat ik ze wel moet betalen, maar goed, dat zie ik komende week dan wel, ik zal iig zorgen dat ik wat cash in huis heb, want ik weet ook niet of je dan aan de deur kan pinnen.
Ik bestel whisky over de hele wereld (ook Japan), vaak met een waarde > 150 en ik heb nog nooit iets hoeven bijbetalen, op één pakketje uit de USA ooit na.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit iets moeten betalen dan? boven ¤ 150,- zou dat moeten.
Thnx, daar heb ik iets aan, ik hou er gewoon rekening mee dat ik zal moeten bijbetalen, maar hoop natuurlijk van niet, en die kans is dus wel degelijk aanwezig, dat zou mooi zijn, scheelt me dan toch een ¤ 50,- als ik die calculator moet geloven.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bestel whisky over de hele wereld (ook Japan), vaak met een waarde > 150 en ik heb nog nooit iets hoeven bijbetalen, op één pakketje uit de USA ooit na.
Ik had het ook niet tegen jou of tegen iemand anders hier, maar tegen Tong.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat een mens vitamine D tekort krijgt tgv een tekort aan zonlicht is algemeen bekend.
Dat zou kunnen, we lezen het wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou of tegen iemand anders hier, maar tegen Tong.
Tong is nou niet écht iemand die zich met zulke dingen bezighoudt dus misschien is
het voor het niet zo vanzelfsprekend als voor jou.
zou zomaar kunnen toch?
precies.............quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, we lezen het wel.
ik denk dat ik mijn plantenbak maar even binnen ga halen voor de komende dagen volgensquote:
Hier is het nu 13 °C.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn plantenbak maar even binnen ga halen voor de komende dagen volgens
mij gaat het bijna vriezen![]()
Ik heb het nu ook ijskoud trouwens
Koud? Ik zit in korte broek en shirtje buitenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn plantenbak maar even binnen ga halen voor de komende dagen volgens
mij gaat het bijna vriezen![]()
Ik heb het nu ook ijskoud trouwens
hier is het ijskoudquote:Op donderdag 21 april 2016 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud? Ik zit in korte broek en shirtje buiten
Hij is wel verdacht stil.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef FANN het volgende:
Niet dat Chuf naast me zit maar die zit een paar kilometer verderop
Geef die po maar snel voor ie ......quote:Op donderdag 21 april 2016 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal hem effe een por geven, hij is in slaap gesukkeld
mijn edit was te snel voor jequote:Op donderdag 21 april 2016 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Geef die po maar snel voor ie ......
Schijnt de zon niet bij jullie?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
hier is het ijskoudvraag maar aan Chufi of anders ben ik ziek
nee niet meer, vanmorgen wel....quote:
ik slik dagelijkse van allesquote:Op donderdag 21 april 2016 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slik dagelijks vitamine D, dat 'moet' ik van de internist, vitamine B overigens ook.
Dat een mens vitamine D tekort krijgt tgv een tekort aan zonlicht is algemeen bekend.
Morguh.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |