Nee dusquote:Op donderdag 21 april 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit iets moeten betalen dan? boven ¤ 150,- zou dat moeten.
Dan hoop ik daar ook maar op, ik ook nog nooit hoeven bijbetalen, maar bij dit artikel dacht ik ivm gewicht, omvang, land van herkomst (Japan) en dan de prijs dat ik ze wel moet betalen, maar goed, dat zie ik komende week dan wel, ik zal iig zorgen dat ik wat cash in huis heb, want ik weet ook niet of je dan aan de deur kan pinnen.quote:
Ik heb geen idee hoe dat in zn werk gaatquote:Op donderdag 21 april 2016 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan hoop ik daar ook maar op, ik ook nog nooit hoeven bijbetalen, maar bij dit artikel dacht ik ivm gewicht, omvang, land van herkomst (Japan) en dan de prijs dat ik ze wel moet betalen, maar goed, dat zie ik komende week dan wel, ik zal iig zorgen dat ik wat cash in huis heb, want ik weet ook niet of je dan aan de deur kan pinnen.
Ik bestel whisky over de hele wereld (ook Japan), vaak met een waarde > 150 en ik heb nog nooit iets hoeven bijbetalen, op één pakketje uit de USA ooit na.quote:Op donderdag 21 april 2016 10:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit iets moeten betalen dan? boven ¤ 150,- zou dat moeten.
Thnx, daar heb ik iets aan, ik hou er gewoon rekening mee dat ik zal moeten bijbetalen, maar hoop natuurlijk van niet, en die kans is dus wel degelijk aanwezig, dat zou mooi zijn, scheelt me dan toch een ¤ 50,- als ik die calculator moet geloven.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bestel whisky over de hele wereld (ook Japan), vaak met een waarde > 150 en ik heb nog nooit iets hoeven bijbetalen, op één pakketje uit de USA ooit na.
Ik had het ook niet tegen jou of tegen iemand anders hier, maar tegen Tong.quote:Op donderdag 21 april 2016 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat een mens vitamine D tekort krijgt tgv een tekort aan zonlicht is algemeen bekend.
Dat zou kunnen, we lezen het wel.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou of tegen iemand anders hier, maar tegen Tong.
Tong is nou niet écht iemand die zich met zulke dingen bezighoudt dus misschien is
het voor het niet zo vanzelfsprekend als voor jou.
zou zomaar kunnen toch?
precies.............quote:Op donderdag 21 april 2016 12:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, we lezen het wel.
ik denk dat ik mijn plantenbak maar even binnen ga halen voor de komende dagen volgensquote:
Hier is het nu 13 °C.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn plantenbak maar even binnen ga halen voor de komende dagen volgens
mij gaat het bijna vriezen![]()
Ik heb het nu ook ijskoud trouwens
Koud? Ik zit in korte broek en shirtje buitenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn plantenbak maar even binnen ga halen voor de komende dagen volgens
mij gaat het bijna vriezen![]()
Ik heb het nu ook ijskoud trouwens
hier is het ijskoudquote:Op donderdag 21 april 2016 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud? Ik zit in korte broek en shirtje buiten
Hij is wel verdacht stil.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:32 schreef FANN het volgende:
Niet dat Chuf naast me zit maar die zit een paar kilometer verderop
Geef die po maar snel voor ie ......quote:Op donderdag 21 april 2016 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal hem effe een por geven, hij is in slaap gesukkeld
mijn edit was te snel voor jequote:Op donderdag 21 april 2016 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Geef die po maar snel voor ie ......
Schijnt de zon niet bij jullie?quote:Op donderdag 21 april 2016 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
hier is het ijskoudvraag maar aan Chufi of anders ben ik ziek
nee niet meer, vanmorgen wel....quote:
ik slik dagelijkse van allesquote:Op donderdag 21 april 2016 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slik dagelijks vitamine D, dat 'moet' ik van de internist, vitamine B overigens ook.
Dat een mens vitamine D tekort krijgt tgv een tekort aan zonlicht is algemeen bekend.
Morguh.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |