Uitschot. verder heb ik liever dat je me met u aanspreekt. Als En zijnde.quote:
Jawel. Posten ?quote:
Ik moet altijd lachen om dit soort posts. Hier valt geen touw aan vast te knopen. Je wilt intelligent overkomen en gebruikt daarvoor moeilijke zinconstructies. Post eens wat je bedoelt te zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2016 00:57 schreef HighLander het volgende:
Moeten we anders in dat kader misschien gewoon es een balletje opgooien over het "topics openen"- recht van jou Tong?
Of dat nou gewoon het beste volledig en geheel ingetrokken kan worden,
of dat gewoon een quotum erop per dag het voldoende aan banden zou leggen.
Dit zou je immers enigzins kritisch moeten maken wat je wel en niet meer als 'topic'-waardig ziet.
Weer nieuwe medicatie gekregen ?quote:Op woensdag 20 april 2016 01:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dit soort posts. Hier valt geen touw aan vast te knopen. Je wilt intelligent overkomen en gebruikt daarvoor moeilijke zinconstructies. Post eens wat je bedoelt te zeggen.
Eerste keer. Ik was toe aan een nieuwe uitdaging.quote:Op woensdag 20 april 2016 01:11 schreef HighLander het volgende:
[..]
Weer nieuwe medicatie gekregen ?
Waarom niet ?quote:Op woensdag 20 april 2016 01:19 schreef hugecooll het volgende:
Waarom eigenlijk steeds die gefotoshopte foto?
quote:Op woensdag 20 april 2016 01:19 schreef hugecooll het volgende:
Waarom eigenlijk steeds die gefotoshopte foto?
Ik dacht tong80 of Tongquote:Op woensdag 20 april 2016 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitschot. verder heb ik liever dat je me met u aanspreekt. Als En zijnde.
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:33 schreef Maanvis het volgende:
ik vind die foto van jou in dat bergkamp shirt leuker.
TL;DRquote:Op woensdag 20 april 2016 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]