Nee het moet whiskey zijnquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen bij whisky?
Mag een cognacje ook?
Mocht je aan je trekken willen komen qua je fetisj, dan hoor ik het wel...quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
daar was ik al bang voorik biecht nooit meer iets op
ik moet er écht over nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
daar was ik al bang voorik biecht nooit meer iets op
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je aan je trekken willen komen qua je fetisj, dan hoor ik het wel...
ik probeer te denken in termen van 'wiskey adem' dat is in mijn ogen iets seksueel aantrekkelijks toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer te denken in termen van 'wiskey adem' dat is in mijn ogen iets seksueel aantrekkelijks toch?
ghhehehehehequote:Op dinsdag 19 april 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu een ZuidAfrikaanse wijngaard uit mn bek geurend
vind je Ouzo lekker?quote:Op dinsdag 19 april 2016 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik switch zo over naar een Ouzo , whisky of de echte Whiskey
Tis net als al die Anijs drankjes die ze in elk land rondom de Mediterranee hebben .. 1 glaasje is lekker.. Meer niet, met ijsquote:Op woensdag 20 april 2016 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je Ouzo lekker?ik eigenlijk niet zó, ik ben er ook ooit strontziek van geweest, dat helpt ook niet
véél ijsquote:Op woensdag 20 april 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis net als al die Anijs drankjes die ze in elk land rondom de Mediterranee hebben .. 1 glaasje is lekker.. Meer niet, met ijs
Wat werkt?quote:Op woensdag 20 april 2016 00:07 schreef FANN het volgende:
Morgen ga ik whiskey halen voor de Irish Coffee, kijken of het nog werkt ...
Ogen zijn sowieso ietsquote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb dat met een bepaalde oogopslag, bruine ogen...
niets schokkends, sorry
Oh dan is er nog hoopquote:Op woensdag 20 april 2016 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb dat met een bepaalde oogopslag, bruine ogen...
niets schokkends, sorry
och hou op schijt uit die wordt op de raarste tijden gebeld om op te komen dravenquote:
He dat wou ik ook al zeggenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allang in je nest lag?
Dus de dooien staan vanzelf weer op omdat de wormen er letterlijk geen zand van lustenquote:Op woensdag 20 april 2016 00:21 schreef sacha het volgende:
[..]
het schept makkelijker maar er groeit geen flikker op
Machientje? Heb je weer een miskoopquote:Op woensdag 20 april 2016 00:23 schreef FANN het volgende:
ik heb trek in ietsik had net popcorn gemaakt met zo'n machientje maar dat smaakt helemaal nergens naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |