ga je huurmoordenaar worden?quote:Op woensdag 20 april 2016 16:50 schreef chufi het volgende:
Net de levensverzekeringsmaarschappij aan de lijn om de financien door te nemen.... Ik vind het nog niet nodig om een en ander te wijzigen...
Altijd een lucratief alternatiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed, en wanneer kan je bellen voor de uitslag?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef tong80 het volgende:
Er gaat getest worden:
Bloedbeeld
Bezinking
VitamineD
NT-proBNP
CVRKrat,Gluc.lip.
Kortademigheid
Diike enkel/Pees.poBo.
123bpm. 98%. Reg.Cortonwen
Hoofdpijn scan
Oren verder uitspuiten.
Verder niks om me zorgen over te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 20 april 2016 17:15 schreef sacha het volgende:
[..]
goed, en wanneer kan je bellen voor de uitslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:34 schreef chufi het volgende:
Trouwens Remy Bonjasky zat achter me te lunchen
vertel!quote:Op woensdag 20 april 2016 17:32 schreef chufi het volgende:
Verdorie ... Dat is snel.. Binnen een uur gebeld nav. een sollicitatie op iets anders
Die hebben we vorig jaar opgezegd.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar opgezegd.
Ruim 200 euro voor 3 kroppen sla met slakken, met daardoor een verrotte rug en gammele knieën, was niet rendabel...
Doel je op die AH moes-dingessen of hadden jullie een eigen volkstuintje?quote:Op woensdag 20 april 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar opgezegd.
Ruim 200 euro voor 3 kroppen sla met slakken, met daardoor een verrotte rug en gammele knieën, was niet rendabel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |