dan wacht ik op antwoord van onze nachttuiniersterquote:Op woensdag 20 april 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
De zon schijnt dus Fann kan het balkon niet op
het is veel werkquote:Op woensdag 20 april 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar opgezegd.
Ruim 200 euro voor 3 kroppen sla met slakken, met daardoor een verrotte rug en gammele knieën, was niet rendabel...
Ben je al geprikt?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef tong80 het volgende:
Er gaat getest worden:
Bloedbeeld
Bezinking
VitamineD
NT-proBNP
CVRKrat,Gluc.lip.
Kortademigheid
Diike enkel/Pees.poBo.
123bpm. 98%. Reg.Cortonwen
Hoofdpijn scan
Oren verder uitspuiten.
Verder niks om me zorgen over te maken.
Valsheid in geschrifte jonguh!quote:Op woensdag 20 april 2016 19:11 schreef chufi het volgende:
Wel grappig trouwens.. Je krijgt zo'n bloedprik formulier mee van de dokter.. DIe kruist dan wat dingen aan, maar wie verbied je om zelf nog wat extras aan te kruizen of mogelijk wat weg weet te moffelen..
Het is net als de lotto joh.quote:
En dan maar hopen op goed geluk.quote:Op woensdag 20 april 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is net als de lotto joh.
Kwestie v/d juiste cijfers/kruisjes combi.
En net zo hard drukkenquote:Op woensdag 20 april 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
Je moet natuurlijk wel dezelfde kleur pen gebruiken
Geen carbonnetje ertussen?quote:
Kleur moet nog z'n intrede doen in huize Sas...quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
planten en bloemen, zoveel mogelijk wit & grijs
Grijs ? Zijn die er?quote:Op woensdag 20 april 2016 19:49 schreef sacha het volgende:
[..]
planten en bloemen, zoveel mogelijk wit & grijs
ik leg de lat altijd hoogquote:Op woensdag 20 april 2016 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleur moet nog z'n intrede doen in huize Sas...
nee! das haske moeilijk op die kut zandgrondquote:Op woensdag 20 april 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gedijen zeker goed op al dat daar inmiddels begraven ligt
Importeer dan goeie potgrondquote:Op woensdag 20 april 2016 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
nee! das haske moeilijk op die kut zandgrond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |