EN dat houdt in?quote:Op woensdag 20 april 2016 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Verrek, ik kom er zojuist achter dat vandaag 4/20 is.![]()
Nou, ik doe mijn best.
Weet je niet?quote:
20 april ja OK Zal wel .. ik ga niet zoekenquote:Op woensdag 20 april 2016 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je niet?
En Fann is er niet om het even te googlen..
morgen is mijn Postbode jarigquote:Op woensdag 20 april 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Van je postbode of is het postbode dag?
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooruit.. Geef hem een dikke Fok Kus van mij en misschien wil iemand anders ook meedoen
taarten gebakken, slingers opgehangen, kado ingepakt, ontbijt klaar gezet!quote:Op woensdag 20 april 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een kers voor op Sas dr taart?
Droog brood?quote:Op woensdag 20 april 2016 22:33 schreef sacha het volgende:
[..]
taarten gebakken, slingers opgehangen, kado ingepakt, ontbijt klaar gezet!
quote:Op woensdag 20 april 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
Postbodes staan toch altijd heel vroeg op?
whatever, ik ga koesenquote:Op woensdag 20 april 2016 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK die van jouw wacht op de eerste boot en die komt pas tegen 10en of zo aankakken
De verschillende taken van de koster verschillen van kerk tot kerk, in overleg met het kerkbestuur. Vaak oefent hij in kleine kerken verschillende functies uit: torenmeester, kerkmeester, kerkbaljuw ('suisse'), organist, voorzanger, klokkenluider, hoofd-acoliet en sacristein, tuinier en soms zelfs grafdelver.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
Dees!!! Je hulp is gevraagd!! Er moet een hoop gemaakt worden
Hut.? Jij bent toch hulpje van de koster.. Dus dit zou jij gaan doen in een kleine gemeenschap?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De verschillende taken van de koster verschillen van kerk tot kerk, in overleg met het kerkbestuur. Vaak oefent hij in kleine kerken verschillende functies uit: torenmeester, kerkmeester, kerkbaljuw ('suisse'), organist, voorzanger, klokkenluider, hoofd-acoliet en sacristein, tuinier en soms zelfs grafdelver.
ik weet niet, tegenwoordig graven ze met machines.quote:Op woensdag 20 april 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hut.? Jij bent toch hulpje van de koster.. Dus dit zou jij gaan doen in een kleine gemeenschap?
Jij kunt niet met machines of mag je niet?quote:Op woensdag 20 april 2016 23:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet niet, tegenwoordig graven ze met machines.
ik heb geen rijbewijs daarvoor momenteel zijn er geen vacaturesquote:Op woensdag 20 april 2016 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kunt niet met machines of mag je niet?
Vraag het je Kosterquote:Op woensdag 20 april 2016 23:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb geen rijbewijs daarvoor weet ik veel geen vacatures
[ afbeelding ]
ik heb het al zo drukquote:
Hij wordt er immers ervoor betaald, ik niet.quote:Op donderdag 21 april 2016 00:03 schreef chufi het volgende:
Ok laat je Koster het lekker zelf oplossen!!
Krijgt ie wel echt geld ?quote:Op donderdag 21 april 2016 00:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Hij wordt er immers ervoor betaald, ik niet.
http://www.loonwijzer.nl/(...)n-salaris/conciergesquote:
Ik klikte en zag de Minister President met zn salarisquote:Op donderdag 21 april 2016 00:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
http://www.loonwijzer.nl/(...)n-salaris/concierges
Conciërges zorgen voor appartementencomplexen, hotels, kantoren, kerken en andere gebouwen, houden ze en de percelen waarop ze staan schoon en netjes. Ze kunnen daarbij hulpkrachten inschakelen, afhankelijk van de soort en grootte van het gebouw in kwestie. NL
Ik kwam er 1 jaar net nuet aan toe , maar scheelde weinigquote:Op donderdag 21 april 2016 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik klikte en zag de Minister President met zn salaris
quote:Op donderdag 21 april 2016 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam er 1 jaar net nuet aan toe , maar scheelde weinig
Reken in ieder geval maar op op vitamine D tekort Tongquote:Op woensdag 20 april 2016 15:51 schreef tong80 het volgende:
Er gaat getest worden:
Bloedbeeld
Bezinking
VitamineD
NT-proBNP
CVRKrat,Gluc.lip.
Kortademigheid
Diike enkel/Pees.poBo.
123bpm. 98%. Reg.Cortonwen
Hoofdpijn scan
Oren verder uitspuiten.
Verder niks om me zorgen over te maken.
Ik heb de hele zooi weggegooidquote:Op woensdag 20 april 2016 18:09 schreef sacha het volgende:
[..]
dan wacht ik op antwoord van onze nachttuinierster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |