heb je al een liedje met het gezongen?quote:Op woensdag 20 april 2016 07:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te cleverbotten
Kan die dat dan ook?quote:Op woensdag 20 april 2016 08:07 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je al een liedje met het gezongen?
Raar is dat hč, ooit deed ik dat vrijwel dagelijks en nu hoogst zelden, lees, al jaren niet meer....quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef sacha het volgende:
ik heb zojuist weer een dvd gebrand, laatste keer was denk ik 10 jaar geleden
degene voor wie de schijfjes zijn heeft als meest modern apparaat een dvd spelerquote:Op woensdag 20 april 2016 10:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Raar is dat hč, ooit deed ik dat vrijwel dagelijks en nu hoogst zelden, lees, al jaren niet meer....
Heb zojuist nog een SM card besteld.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2016 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb zojuist nog een SM card besteld.
Een week te vroeg...quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef matthias24 het volgende:
ik heb net nog een platenspeler gekocht.
Net als je tapasbakjes DVD's gebrand in de oven...quote:Op woensdag 20 april 2016 10:49 schreef sacha het volgende:
ik heb zojuist weer een dvd gebrand, laatste keer was denk ik 10 jaar geleden
Er liggen nog niet eens kleedjesquote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef matthias24 het volgende:
In 'onze tijd' heette dat een draaitafel.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:18 schreef matthias24 het volgende:
leg uit chocolademuffin.quote:Op woensdag 20 april 2016 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 'onze tijd' heette dat een draaitafel.
Je had een pick-up, dat was een ding met 2 boxen die tevens als deksel dienden, dat ding was portable, en een draaitafel was een duurdere versie die los verkocht werd en alleen te gebruiken in combi met een Hi-Fi versterker en losse speakers/boxen.quote:
wauw! wat weet jij daar veel van. heb jij zelf ook nog zo'n anthieke platenspeler thuis?quote:Op woensdag 20 april 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je had een pick-up, dat was een ding met 2 boxen die tevens als deksel dienden, dat ding was portable, en een draaitafel was een duurdere versie die los verkocht werd en alleen te gebruiken in combi met een Hi-Fi versterker en losse speakers/boxen.
Succes Chuf! Je zal nu wel aan de lunch zitten....quote:Op woensdag 20 april 2016 00:39 schreef chufi het volgende:
Trusten dames... Ik ga ook op tijd... Lunchen in Almere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |