Haha, nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je maar 24 uur in een dag hebt.
Ik ontvang niks volgens mij is mijn fok kapotquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben haar nu aan het dm-en
Wijze woordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
Dat gezeur om ''welk niveau doe jij'' slaat sws nergens op, mensen die hun relevantie moeten meten door het niveau dat ze doen vind ik imo per defenitie nogal zielig en oppervlakkig.
Aan het einde van de dag kun je altijd een kki stumpert zijn, of je nou op het mbo zit of op de uni.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
Dat gezeur om ''welk niveau doe jij'' slaat sws nergens op, mensen die hun relevantie moeten meten door het niveau dat ze doen vind ik imo per defenitie nogal zielig en oppervlakkig.
Aan het einde van de dag kun je altijd een kki stumpert zijn, of je nou op het mbo zit of op de uni.
en dat nog wel van een mbo'erquote:
Ik doe wo oetlulquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een homofiele hbo'er die anderen dom noemt, waar gaat het heen met de wereld.
\In mijn opleiding moet je echt wat kunnen en ben je verantwoordelijk bezig. Jij hoeft alleen maar stikkers in je wetboek te plakken en het goede verhaal bij de juiste vraag op te schrijven. Nou, pfoe.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, want niveauloos werk verzetten is zwaarder dan blokken voor een serieus moeilijk tentamen.
Nee, over andere roddelen op speciaal aangemaakte roddelfora, dat is tof.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Backstabben zegt degene die buiten zn maxi pad en tampon lekt
Schattig
Nou zeg, ik kom net voor je op. Sterf maar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
\In mijn opleiding moet je echt wat kunnen en ben je verantwoordelijk bezig. Jij hoeft alleen maar stikkers in je wetboek te plakken en het goede verhaal bij de juiste vraag op te schrijven. Nou, pfoe.
Ja dit dus, opleidingniveau heeft niks te maken met intelligentie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
quote:
Typisch wie dit weer "waarheid" vindenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg, ik kom net voor je op. Sterf maar.
hahahah omg jimmy leer sarcasme, ik studeer toch geen rechtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
\In mijn opleiding moet je echt wat kunnen en ben je verantwoordelijk bezig. Jij hoeft alleen maar stikkers in je wetboek te plakken en het goede verhaal bij de juiste vraag op te schrijven. Nou, pfoe.
Waarom is dit typisch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Typisch wie dit weer "waarheid" vinden
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahah omg jimmy leer sarcasme, ik studeer toch geen rechten
hij denkt dat je net zo nutteloos en onopgeleid als ik bent blijkbaarquote:
k jimmyquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dit dus, opleidingniveau heeft niks te maken met intelligentie.
Hoeveeljaars ben je?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef Willoow het volgende:
Wel kut dat je elk jaar nieuwe wetboeken moet kopen
Ja, die dingen ook zijn zwaarquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef Willoow het volgende:
Wel kut dat je elk jaar nieuwe wetboeken moet kopen
ewa latersquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
Okay ik ben het wel weer zat. Tot volgende week
Zijn er nog meer hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd wat je gaat doen als je een huis wil kopen. Je hebt mij nodig.
Eens. Ben de ergste sukkels tegengekomen die zwaar hadden gestudeerd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
Ach je bent een stuk wijzer dan de meesten hierquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij denkt dat je net zo nutteloos en onopgeleid als ik bent blijkbaar
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
Nee, hoor. Richt gewoon een makelaardij op, dan valt dat onder beheersdadenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd wat je gaat doen als je een huis wil kopen. Je hebt mij nodig.
Ik studeer op dit moment idd nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat jullie allemaal domme niet studeerders zijn
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach je bent een stuk wijzer dan de meesten hier
Hahahahahah hij rent omdat hij geen argumenten meer heeftquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:42 schreef JimmyDean het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, hoor. Richt gewoon een makelaardij op, dan valt dat onder beheersdaden
Dit is echt srs zo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach je bent een stuk wijzer dan de meesten hier
Ik heb nu een stijfje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zag je deze rechtenskills?
Als je de piemel van Etsu wilt, dan kan je dat gewoon vragen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef Trollscience het volgende:
mijn keel voelt aan alsof ik al 54 uur niks gedronken heb hoeveel water of strepsils ik ook pak![]()
![]()
Er is een wachtlijst.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je de piemel van Etsu wilt, dan kan je dat gewoon vragen hoor
Owh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die willen geld, bij mij mag het in natura.
minder pep snuivenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef Trollscience het volgende:
mijn keel voelt aan alsof ik al 54 uur niks gedronken heb hoeveel water of strepsils ik ook pak![]()
![]()
2equote:Op zaterdag 9 april 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
Dit was al je vijfde opmerking over je keel
ik geef dit bericht een groen randjequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
hehehequote:
We zijn niet op voetbalzonequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik geef dit bericht een groen randje
het leven is geen spel het leven is geen 'wedden dat'quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
quote:
Was dat een battle?quote:
???quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het leven is geen spel het leven is geen 'wedden dat'
ik geef t toe, vuile bitch je hebt me echt genakt
nu heb je spijt, maar je hoeft me niet te bellen schat
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is als gesink vs froome
Sterke grapquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja toch, normaal altijd Jimmy vs de rest, maar nu wat gelijkmatigere teams
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tangquote:
Dat is wel een gewaagde vergelijkingquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tang
nu je UI nogquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik maak vrouwen knap. Is toch goed? ;s
ok stop maar weer met deze actquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tang
is he deadquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is sws beste wu-nummer
plus die skit
Bepaal ik zelf wel joh ransaapquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en nu nokken met je kutmuziek.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en nu nokken met je kutmuziek.
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
dat komt omdat ik kilo’s hasj rookquote:
Jij bent niet helemaal 100 zekerquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
dan blazen we een pot en dan dobbelen we een steenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
zijn de baapjes op dan rollen we meteen
true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
nl hiphop is gwn zo leuk omdat iedere zin zo komisch over-the-top is
ja die zooi die jij luistert wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
nl hiphop is gwn zo leuk omdat iedere zin zo komisch over-the-top is
En iemand met een flikkerendetyfusUI?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
quote:
hahaha kkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Trollscience het volgende:
gwn harde maastrichtse rap luisteren ja toch
niet gekliktquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik klik niet op jullie links maar verwacht wel dat jullie op die van mij klikken
Ik wil ook wel deze doen:quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En iemand met een flikkerendetyfusUI?
klik maar wel op die van atmosphere al snap je wss niet wat dat met jouw linkje te maken hadquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik klik niet op jullie links maar verwacht wel dat jullie op die van mij klikken
nu pas?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel een beetje waarom niet-limburgers limburg haten
kquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
al snap je wss niet wat dat met jouw linkje te maken had
nee maar is wel een van zn chillste nummers vind ikquote:
ja doe maar, ben je iig geen 14 meerquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel deze doen: [ afbeelding ]
Er stak vandaag iemand ineens over terwijl zebrapad 5 meter verder was, moest meteen aan je zeurendechauffeerreeks denkenquote:
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja doe maar, ben je iig geen 14 meer
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er stak vandaag iemand ineens over terwijl zebrapad 5 meter verder was, moest meteen aan je zeurendechauffeerreeks denken
Hey rozevlaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.
typisch pubergedrag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.
Kan echt prima in zo`n Twingo. Als ik in een 30 zone rij ga ik echt niet 30 in z`n 2 rijden. Autootje heeft voldoende trekkracht in z`n 3 daarvoor. Alles boven de 25 kan in z`n 3 in feite.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, wat ga je er aan doen?
Je kan er weinig aan doen, dus laat het gewoon berusten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, wat ga je er aan doen?
Kan gebeuren man!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben echt een mongool. Ben van mn fiets gevallen en nu is mn knie bont en blauw.
rtquote:
sukkelquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben echt een mongool. Ben van mn fiets gevallen en nu is mn knie bont en blauw.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Nuchter van de fiets vallen in de lentequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
ahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Hossel jij jongens met je knie, dat is een nieuwe techniek voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar mn knie, hoe moet ik nu jongens hosselen
Je raakte je diepte kwijt? Fietste je het water in?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik maakte een bocht en ik raakte mn diepte kwijt en daar ging ik
dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar mn knie, hoe moet ik nu jongens hosselen
Zeer zeker niet, maar ik ben dan ook niet in staat om veel langer te lopen op dit moment, dus prima zat voor nu. Conditie maar even langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef JanCees het volgende:
Een nachtwandeling van 1,33 km
extreem lang
oh, dan maak ik me geen zorgenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzo
Was er ook publiek?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
scheelt niet veel, of ik was het water ingefietst, was bij die blauwe brug bij CS
Wajo je rijdt echt goed... hoe kan jij zovaak gezakt zn?quote:
En hij heeft nu ook meteen zo`n kekke hippe broek met gaten bij de knieënquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzo
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wajo je rijdt echt goed... hoe kan jij zovaak gezakt zn?
Daar vallenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
scheelt niet veel, of ik was het water ingefietst, was bij die blauwe brug bij CS
Verstandig. Vannacht weer?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar ik ben dan ook niet in staat om veel langer te lopen op dit moment, dus prima zat voor nu. Conditie maar even langzaam opbouwen
wel toevallig dat opso daar net ook wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja drie geile blonde sletjes vroegen aan me hoe het met me ging enzo en hielpen me overeind
is echt perfect op de beat van da nummer van fort minor, beter dan de originelequote:
quote:
misschien een idee voor jou?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja drie geile blonde sletjes vroegen aan me hoe het met me ging enzo en hielpen me overeind
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel toevallig dat opso daar net ook was
Jep, ik ga straks wat bewegen op muziek (Jumpingjacks, time jumps, steps) Klein half uurtje moet vol te houden zijn. En daarna even weer een kleine 1,5 km wandelen.quote:
ik heb altijd het idee dat eminem er ook in zitquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
is echt perfect op de beat van da nummer van fort minor, beter dan de originele
automutilatie, altijd grappigquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef Trollscience het volgende:
https://www.tumblr.com/search/bruises enge mensen op internet :s
Als het werkt verneem ik het graag via dmquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zal daar volgende keer opzichtig onderuit gaan en hopen dat schone deernes mij gaan helpen
Topquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jep, ik ga straks wat bewegen op muziek (Jumpingjacks, time jumps, steps) Klein half uurtje moet vol te houden zijn. En daarna even weer een kleine 1,5 km wandelen.
huh why?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat eminem er ook in zit
Het interesseert mij bijster weinig wat jij wel/niet geloofd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef JanCees het volgende:
Afstand afgelegd is 1,60 kilometer volgens S-Health en daarbij zijn 143 calorieën verbrand.
dit geloof ik niet mrbradge
wow, andere braddie ditquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het interesseert mij bijster weinig wat jij wel/niet geloofd.
ik snap denk ik wel waar je op doeltquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfde soort stem, maar ligt redelijk aan mij wss
Ja dat ja, bijvoorbeeld net na 3:40quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel waar je op doelt
die beetje boos klinkende "uithalen" lijken idd een beetje op de stijl van eminem
nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
stijl van eminem is gewoon alles volledig volrappen en kk slechte teksten hebben
ey niet haten hij heeft best chille nummersquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
stijl van eminem is gewoon alles volledig volrappen en kk slechte teksten hebben
Hoezo heb je zo een slechte conditie danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het interesseert mij bijster weinig wat jij wel/niet geloofd.
huh?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu gaat dp weer zeggen dat eminem een veilige keuze is voor witte gasten
Ging'ie ook niet echtquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
Die vlog ging eigenlijk helemaal nergens over, toch vond ik hem vermakelijk
beter leer je er wat van, jouw posts gaan ook nergens over maar zijn niet vermakelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
dat lijkt me echt heel erg sterkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jah sowieso dat jij dat was
Bradgequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ging'ie ook niet echtJa, over autorijden
half.
net fok!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
hey bollequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter leer je er wat van, jouw posts gaan ook nergens over maar zijn niet vermakelijk
goeieavond
Gistermiddag 1,6 kilometer. Gisternacht 1,3 kilometer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
Maareh, hoe zit het met je afstandjes lopen Bradster?
dacht heel verhaal te horen toen je begon over passie, maar het is wel afgezaagd allemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ging'ie ook niet echtJa, over autorijden
half.
eey mattiquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter leer je er wat van, jouw posts gaan ook nergens over maar zijn niet vermakelijk
goeieavond
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:20 schreef Trollscience het volgende:
Eminem is wel de enige rapper die niet alleen maar over bitches en money praat.
waaromquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Trollscience het volgende:
maar een kilometer lopen per dagmatti ik loop 10km op een dag
Matti, ik ben denk ik 50 kilo zwaarder dan dat jij bent?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Trollscience het volgende:
maar een kilometer lopen per dagmatti ik loop 10km op een dag
Favoriete userquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeieavond
eerste keer zuipen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al een paar uur koppijn![]()
het leven is soms zwaar
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goeieavond
is chill, tijdens een wandeling kun je lekker ongestoord muziekje luisteren of een peukie rokenquote:
de tering hey wat is jouw probleemquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal man achterlijke hoepelhoer
Mijn ritme is verneukt, dus ik ben eigenlijk pas in de avond * Fit * en "Fris en fruitig *quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom nachts eigenlijk Braddie?
oke, je rookt, dan begrijp ik het nog enigszins.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is chill, tijdens een wandeling kun je lekker ongestoord muziekje luisteren of een peukie roken
strugglesquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al een paar uur koppijn![]()
het leven is soms zwaar
dit is waarquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wch heeft meerdere problemen
Waarom wissel je je Twingo niet in voor een Skelter?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn ritme is verneukt, dus ik ben eigenlijk pas in de avond * Fit * en "Fris en fruitig *![]()
Vind het ook lekker rustgevend om s'nachts te wandelen. Ben niet het type wat de drukte op zoekt. Ja bij concerten bijvoorbeeld vind ik het niet erg, maar ik ga niet overdag in het centrum lopen om te wandelen, of op de hei.
ja hij kiest er toch voor om zo geboren te wordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje lelijk doen tegen hermann... hij heeft alles al zo tegen
30 graden is ook weer beetje overdrevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
Wandelen in de zomer is wel lekker. Met 30 graden chill in de zon.
2 of 4, geen 3quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
een vagina heeft toch drie schaamlippen????
ook wel weer waarquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hij kiest er toch voor om zo geboren te worden
niet dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan zijn er echt heel veel losers op deze wereld
is ook slecht voor jouw huidquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
30 graden is ook weer beetje overdreven
Nee man, die Twingo is een bazenautootjequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom wissel je je Twingo niet in voor een Skelter?
Nee, lekker juist.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
30 graden is ook weer beetje overdreven
ik heb eigenlijk geen idee waarom ik Bobquote:
Dan is het tegen de avond/nacht ook relax.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
Wandelen in de zomer is wel lekker. Met 30 graden chill in de zon.
ik ben niet zo'n blond nerdje met bleke huidquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook slecht voor jouw huid
Omdat Yamaha Tyros natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee waarom ik BobDylan
afzette om dit te checken
![]()
heb je bruin haar danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n blond nerdje met bleke huid
yesquote:
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow kun je er 4 hebben? ;s
boksquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan is het tegen de avond/nacht ook relax.
neptattaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
true dat wel, ding zit nog net niet vastgegroeid aan mn kopquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Trollscience het volgende:
deadprez heeft geen haar, alleen een muts
Nee, als je geen binnenste schaamlippen hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2????? na een ongeluk ofzo?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2????? na een ongeluk ofzo?
bestaat dat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, als je geen binnenste schaamlippen hebt.
Google het poezenboek maar.quote:
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, als je geen binnenste schaamlippen hebt.
Ja.quote:
echt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
true dat wel, ding zit nog net niet vastgegroeid aan mn kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |