typisch pubergedrag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.
Kan echt prima in zo`n Twingo. Als ik in een 30 zone rij ga ik echt niet 30 in z`n 2 rijden. Autootje heeft voldoende trekkracht in z`n 3 daarvoor. Alles boven de 25 kan in z`n 3 in feite.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, wat ga je er aan doen?
Je kan er weinig aan doen, dus laat het gewoon berusten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, wat ga je er aan doen?
Kan gebeuren man!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben echt een mongool. Ben van mn fiets gevallen en nu is mn knie bont en blauw.
rtquote:
sukkelquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben echt een mongool. Ben van mn fiets gevallen en nu is mn knie bont en blauw.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Nuchter van de fiets vallen in de lentequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
ahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Hossel jij jongens met je knie, dat is een nieuwe techniek voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar mn knie, hoe moet ik nu jongens hosselen
Je raakte je diepte kwijt? Fietste je het water in?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik maakte een bocht en ik raakte mn diepte kwijt en daar ging ik
dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar mn knie, hoe moet ik nu jongens hosselen
Zeer zeker niet, maar ik ben dan ook niet in staat om veel langer te lopen op dit moment, dus prima zat voor nu. Conditie maar even langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef JanCees het volgende:
Een nachtwandeling van 1,33 km
extreem lang
oh, dan maak ik me geen zorgenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzo
Was er ook publiek?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
scheelt niet veel, of ik was het water ingefietst, was bij die blauwe brug bij CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |