typisch pubergedrag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.
Kan echt prima in zo`n Twingo. Als ik in een 30 zone rij ga ik echt niet 30 in z`n 2 rijden. Autootje heeft voldoende trekkracht in z`n 3 daarvoor. Alles boven de 25 kan in z`n 3 in feite.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, wat ga je er aan doen?
Je kan er weinig aan doen, dus laat het gewoon berusten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, wat ga je er aan doen?
Kan gebeuren man!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben echt een mongool. Ben van mn fiets gevallen en nu is mn knie bont en blauw.
rtquote:
sukkelquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Ik ben echt een mongool. Ben van mn fiets gevallen en nu is mn knie bont en blauw.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Nuchter van de fiets vallen in de lentequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
ahahahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:11 schreef Etsu het volgende:
Hossel jij jongens met je knie, dat is een nieuwe techniek voor mijquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar mn knie, hoe moet ik nu jongens hosselen
Je raakte je diepte kwijt? Fietste je het water in?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik maakte een bocht en ik raakte mn diepte kwijt en daar ging ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |