harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tangquote:
Dat is wel een gewaagde vergelijkingquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tang
nu je UI nogquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik maak vrouwen knap. Is toch goed? ;s
ok stop maar weer met deze actquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tang
is he deadquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is sws beste wu-nummer
plus die skit
Bepaal ik zelf wel joh ransaapquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en nu nokken met je kutmuziek.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en nu nokken met je kutmuziek.
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
dat komt omdat ik kilo’s hasj rookquote:
Jij bent niet helemaal 100 zekerquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
dan blazen we een pot en dan dobbelen we een steenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
zijn de baapjes op dan rollen we meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |