ok stop maar weer met deze actquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tang
is he deadquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit is sws beste wu-nummer
plus die skit
Bepaal ik zelf wel joh ransaapquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en nu nokken met je kutmuziek.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
en nu nokken met je kutmuziek.
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
dat komt omdat ik kilo’s hasj rookquote:
Jij bent niet helemaal 100 zekerquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
dan blazen we een pot en dan dobbelen we een steenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
zijn de baapjes op dan rollen we meteen
true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
nl hiphop is gwn zo leuk omdat iedere zin zo komisch over-the-top is
ja die zooi die jij luistert wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
nl hiphop is gwn zo leuk omdat iedere zin zo komisch over-the-top is
En iemand met een flikkerendetyfusUI?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
quote:
hahaha kkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Trollscience het volgende:
gwn harde maastrichtse rap luisteren ja toch
niet gekliktquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik klik niet op jullie links maar verwacht wel dat jullie op die van mij klikken
Ik wil ook wel deze doen:quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En iemand met een flikkerendetyfusUI?
klik maar wel op die van atmosphere al snap je wss niet wat dat met jouw linkje te maken hadquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik klik niet op jullie links maar verwacht wel dat jullie op die van mij klikken
nu pas?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel een beetje waarom niet-limburgers limburg haten
kquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
al snap je wss niet wat dat met jouw linkje te maken had
nee maar is wel een van zn chillste nummers vind ikquote:
ja doe maar, ben je iig geen 14 meerquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel deze doen: [ afbeelding ]
Er stak vandaag iemand ineens over terwijl zebrapad 5 meter verder was, moest meteen aan je zeurendechauffeerreeks denkenquote:
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja doe maar, ben je iig geen 14 meer
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er stak vandaag iemand ineens over terwijl zebrapad 5 meter verder was, moest meteen aan je zeurendechauffeerreeks denken
Hey rozevlaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |