true datquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
nl hiphop is gwn zo leuk omdat iedere zin zo komisch over-the-top is
ja die zooi die jij luistert wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:59 schreef Trollscience het volgende:
nl hiphop is gwn zo leuk omdat iedere zin zo komisch over-the-top is
En iemand met een flikkerendetyfusUI?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Iemand die C. Ronaldo, een middelmatige voetballer als UI heeft en "stoere" Nederlandse neger muziek post moet wel 14 zijn.
quote:
hahaha kkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Trollscience het volgende:
gwn harde maastrichtse rap luisteren ja toch
niet gekliktquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik klik niet op jullie links maar verwacht wel dat jullie op die van mij klikken
Ik wil ook wel deze doen:quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En iemand met een flikkerendetyfusUI?
klik maar wel op die van atmosphere al snap je wss niet wat dat met jouw linkje te maken hadquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik klik niet op jullie links maar verwacht wel dat jullie op die van mij klikken
nu pas?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel een beetje waarom niet-limburgers limburg haten
kquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
al snap je wss niet wat dat met jouw linkje te maken had
nee maar is wel een van zn chillste nummers vind ikquote:
ja doe maar, ben je iig geen 14 meerquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik wil ook wel deze doen: [ afbeelding ]
Er stak vandaag iemand ineens over terwijl zebrapad 5 meter verder was, moest meteen aan je zeurendechauffeerreeks denkenquote:
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja doe maar, ben je iig geen 14 meer
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Er stak vandaag iemand ineens over terwijl zebrapad 5 meter verder was, moest meteen aan je zeurendechauffeerreeks denken
Hey rozevlaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je het irritant vindt wijzig ik hem niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |