Ik heb nu een stijfje.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zag je deze rechtenskills?
Als je de piemel van Etsu wilt, dan kan je dat gewoon vragen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef Trollscience het volgende:
mijn keel voelt aan alsof ik al 54 uur niks gedronken heb hoeveel water of strepsils ik ook pak![]()
![]()
Er is een wachtlijst.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je de piemel van Etsu wilt, dan kan je dat gewoon vragen hoor
Owh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die willen geld, bij mij mag het in natura.
minder pep snuivenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:44 schreef Trollscience het volgende:
mijn keel voelt aan alsof ik al 54 uur niks gedronken heb hoeveel water of strepsils ik ook pak![]()
![]()
2equote:Op zaterdag 9 april 2016 19:46 schreef HPLC het volgende:
Dit was al je vijfde opmerking over je keel
ik geef dit bericht een groen randjequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
Dat gezeur om ''welk niveau doe jij'' slaat sws nergens op, mensen die hun relevantie moeten meten door het niveau dat ze doen vind ik imo per defenitie nogal zielig en oppervlakkig.
Aan het einde van de dag kun je altijd een kki stumpert zijn, of je nou op het mbo zit of op de uni.
hehehequote:
We zijn niet op voetbalzonequote:Op zaterdag 9 april 2016 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik geef dit bericht een groen randje
het leven is geen spel het leven is geen 'wedden dat'quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
ik ben je zat geloof me nou ik heb het echt gehad
quote:
Was dat een battle?quote:
???quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het leven is geen spel het leven is geen 'wedden dat'
ik geef t toe, vuile bitch je hebt me echt genakt
nu heb je spijt, maar je hoeft me niet te bellen schat
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is als gesink vs froome
Sterke grapquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja toch, normaal altijd Jimmy vs de rest, maar nu wat gelijkmatigere teams
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tangquote:
Dat is wel een gewaagde vergelijkingquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
harde track maar maak ff plaats voor de nederlandse wu-tang
nu je UI nogquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik maak vrouwen knap. Is toch goed? ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |