Het interesseert mij bijster weinig wat jij wel/niet geloofd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef JanCees het volgende:
Afstand afgelegd is 1,60 kilometer volgens S-Health en daarbij zijn 143 calorieën verbrand.
dit geloof ik niet mrbradge
wow, andere braddie ditquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het interesseert mij bijster weinig wat jij wel/niet geloofd.
ik snap denk ik wel waar je op doeltquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfde soort stem, maar ligt redelijk aan mij wss
Ja dat ja, bijvoorbeeld net na 3:40quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik snap denk ik wel waar je op doelt
die beetje boos klinkende "uithalen" lijken idd een beetje op de stijl van eminem
nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
stijl van eminem is gewoon alles volledig volrappen en kk slechte teksten hebben
ey niet haten hij heeft best chille nummersquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
stijl van eminem is gewoon alles volledig volrappen en kk slechte teksten hebben
Hoezo heb je zo een slechte conditie danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het interesseert mij bijster weinig wat jij wel/niet geloofd.
huh?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu gaat dp weer zeggen dat eminem een veilige keuze is voor witte gasten
Ging'ie ook niet echtquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
Die vlog ging eigenlijk helemaal nergens over, toch vond ik hem vermakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |