nee hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
stijl van eminem is gewoon alles volledig volrappen en kk slechte teksten hebben
ey niet haten hij heeft best chille nummersquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
stijl van eminem is gewoon alles volledig volrappen en kk slechte teksten hebben
Hoezo heb je zo een slechte conditie danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Het interesseert mij bijster weinig wat jij wel/niet geloofd.
huh?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nu gaat dp weer zeggen dat eminem een veilige keuze is voor witte gasten
Ging'ie ook niet echtquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
Die vlog ging eigenlijk helemaal nergens over, toch vond ik hem vermakelijk
beter leer je er wat van, jouw posts gaan ook nergens over maar zijn niet vermakelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
dat lijkt me echt heel erg sterkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jah sowieso dat jij dat was
Bradgequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ging'ie ook niet echtJa, over autorijden
half.
net fok!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
hey bollequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter leer je er wat van, jouw posts gaan ook nergens over maar zijn niet vermakelijk
goeieavond
Gistermiddag 1,6 kilometer. Gisternacht 1,3 kilometer.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
Maareh, hoe zit het met je afstandjes lopen Bradster?
dacht heel verhaal te horen toen je begon over passie, maar het is wel afgezaagd allemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ging'ie ook niet echtJa, over autorijden
half.
eey mattiquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter leer je er wat van, jouw posts gaan ook nergens over maar zijn niet vermakelijk
goeieavond
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:20 schreef Trollscience het volgende:
Eminem is wel de enige rapper die niet alleen maar over bitches en money praat.
waaromquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Trollscience het volgende:
maar een kilometer lopen per dagmatti ik loop 10km op een dag
Matti, ik ben denk ik 50 kilo zwaarder dan dat jij bent?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:22 schreef Trollscience het volgende:
maar een kilometer lopen per dagmatti ik loop 10km op een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |