Mijn ritme is verneukt, dus ik ben eigenlijk pas in de avond * Fit * en "Fris en fruitig *quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom nachts eigenlijk Braddie?
oke, je rookt, dan begrijp ik het nog enigszins.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is chill, tijdens een wandeling kun je lekker ongestoord muziekje luisteren of een peukie roken
strugglesquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al een paar uur koppijn![]()
het leven is soms zwaar
dit is waarquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wch heeft meerdere problemen
Waarom wissel je je Twingo niet in voor een Skelter?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn ritme is verneukt, dus ik ben eigenlijk pas in de avond * Fit * en "Fris en fruitig *![]()
Vind het ook lekker rustgevend om s'nachts te wandelen. Ben niet het type wat de drukte op zoekt. Ja bij concerten bijvoorbeeld vind ik het niet erg, maar ik ga niet overdag in het centrum lopen om te wandelen, of op de hei.
ja hij kiest er toch voor om zo geboren te wordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje lelijk doen tegen hermann... hij heeft alles al zo tegen
30 graden is ook weer beetje overdrevenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
Wandelen in de zomer is wel lekker. Met 30 graden chill in de zon.
2 of 4, geen 3quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:24 schreef Etsu het volgende:
een vagina heeft toch drie schaamlippen????
ook wel weer waarquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja hij kiest er toch voor om zo geboren te worden
niet dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan zijn er echt heel veel losers op deze wereld
is ook slecht voor jouw huidquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
30 graden is ook weer beetje overdreven
Nee man, die Twingo is een bazenautootjequote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom wissel je je Twingo niet in voor een Skelter?
Nee, lekker juist.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
30 graden is ook weer beetje overdreven
ik heb eigenlijk geen idee waarom ik Bobquote:
Dan is het tegen de avond/nacht ook relax.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef Willoow het volgende:
Wandelen in de zomer is wel lekker. Met 30 graden chill in de zon.
ik ben niet zo'n blond nerdje met bleke huidquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is ook slecht voor jouw huid
Omdat Yamaha Tyros natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen idee waarom ik BobDylan
afzette om dit te checken
![]()
heb je bruin haar danquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n blond nerdje met bleke huid
yesquote:
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow kun je er 4 hebben? ;s
boksquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan is het tegen de avond/nacht ook relax.
neptattaquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
true dat wel, ding zit nog net niet vastgegroeid aan mn kopquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Trollscience het volgende:
deadprez heeft geen haar, alleen een muts
Nee, als je geen binnenste schaamlippen hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2????? na een ongeluk ofzo?
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
2????? na een ongeluk ofzo?
bestaat dat?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, als je geen binnenste schaamlippen hebt.
Google het poezenboek maar.quote:
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, als je geen binnenste schaamlippen hebt.
Ja.quote:
echt?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
true dat wel, ding zit nog net niet vastgegroeid aan mn kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |