dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzoquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar mn knie, hoe moet ik nu jongens hosselen
Zeer zeker niet, maar ik ben dan ook niet in staat om veel langer te lopen op dit moment, dus prima zat voor nu. Conditie maar even langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef JanCees het volgende:
Een nachtwandeling van 1,33 km
extreem lang
oh, dan maak ik me geen zorgenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzo
Was er ook publiek?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
scheelt niet veel, of ik was het water ingefietst, was bij die blauwe brug bij CS
Wajo je rijdt echt goed... hoe kan jij zovaak gezakt zn?quote:
En hij heeft nu ook meteen zo`n kekke hippe broek met gaten bij de knieënquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is juist helemaal in hè, blauwe plekken enzo
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wajo je rijdt echt goed... hoe kan jij zovaak gezakt zn?
Daar vallenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
scheelt niet veel, of ik was het water ingefietst, was bij die blauwe brug bij CS
Verstandig. Vannacht weer?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, maar ik ben dan ook niet in staat om veel langer te lopen op dit moment, dus prima zat voor nu. Conditie maar even langzaam opbouwen
wel toevallig dat opso daar net ook wasquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja drie geile blonde sletjes vroegen aan me hoe het met me ging enzo en hielpen me overeind
is echt perfect op de beat van da nummer van fort minor, beter dan de originelequote:
quote:
misschien een idee voor jou?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja drie geile blonde sletjes vroegen aan me hoe het met me ging enzo en hielpen me overeind
quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel toevallig dat opso daar net ook was
Jep, ik ga straks wat bewegen op muziek (Jumpingjacks, time jumps, steps) Klein half uurtje moet vol te houden zijn. En daarna even weer een kleine 1,5 km wandelen.quote:
ik heb altijd het idee dat eminem er ook in zitquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
is echt perfect op de beat van da nummer van fort minor, beter dan de originele
automutilatie, altijd grappigquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef Trollscience het volgende:
https://www.tumblr.com/search/bruises enge mensen op internet :s
Als het werkt verneem ik het graag via dmquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zal daar volgende keer opzichtig onderuit gaan en hopen dat schone deernes mij gaan helpen
Topquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jep, ik ga straks wat bewegen op muziek (Jumpingjacks, time jumps, steps) Klein half uurtje moet vol te houden zijn. En daarna even weer een kleine 1,5 km wandelen.
huh why?quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat eminem er ook in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |