Haha, nee.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je maar 24 uur in een dag hebt.
Ik ontvang niks volgens mij is mijn fok kapotquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben haar nu aan het dm-en
Wijze woordenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
Dat gezeur om ''welk niveau doe jij'' slaat sws nergens op, mensen die hun relevantie moeten meten door het niveau dat ze doen vind ik imo per defenitie nogal zielig en oppervlakkig.
Aan het einde van de dag kun je altijd een kki stumpert zijn, of je nou op het mbo zit of op de uni.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
Dat gezeur om ''welk niveau doe jij'' slaat sws nergens op, mensen die hun relevantie moeten meten door het niveau dat ze doen vind ik imo per defenitie nogal zielig en oppervlakkig.
Aan het einde van de dag kun je altijd een kki stumpert zijn, of je nou op het mbo zit of op de uni.
en dat nog wel van een mbo'erquote:
Ik doe wo oetlulquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Een homofiele hbo'er die anderen dom noemt, waar gaat het heen met de wereld.
\In mijn opleiding moet je echt wat kunnen en ben je verantwoordelijk bezig. Jij hoeft alleen maar stikkers in je wetboek te plakken en het goede verhaal bij de juiste vraag op te schrijven. Nou, pfoe.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, want niveauloos werk verzetten is zwaarder dan blokken voor een serieus moeilijk tentamen.
Nee, over andere roddelen op speciaal aangemaakte roddelfora, dat is tof.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
Backstabben zegt degene die buiten zn maxi pad en tampon lekt
Schattig
Nou zeg, ik kom net voor je op. Sterf maar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
\In mijn opleiding moet je echt wat kunnen en ben je verantwoordelijk bezig. Jij hoeft alleen maar stikkers in je wetboek te plakken en het goede verhaal bij de juiste vraag op te schrijven. Nou, pfoe.
Ja dit dus, opleidingniveau heeft niks te maken met intelligentie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef Crip het volgende:
quote:
Typisch wie dit weer "waarheid" vindenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou zeg, ik kom net voor je op. Sterf maar.
hahahah omg jimmy leer sarcasme, ik studeer toch geen rechtenquote:Op zaterdag 9 april 2016 19:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
\In mijn opleiding moet je echt wat kunnen en ben je verantwoordelijk bezig. Jij hoeft alleen maar stikkers in je wetboek te plakken en het goede verhaal bij de juiste vraag op te schrijven. Nou, pfoe.
Waarom is dit typisch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Typisch wie dit weer "waarheid" vinden
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahah omg jimmy leer sarcasme, ik studeer toch geen rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |