Ik ram jullie allemaal in elkaar met een hand op mijn rug.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja de geest van die user lijkt hier nog een beetje rond te spoken, jimmy leek er ook al last van te hebben toen hij iedereen uitnodigde om maandag met hem te komen vechten
Hardopquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje, wat een weldoener, wauw
hoe ga je je wandelstok dan vasthoudenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ram jullie allemaal in elkaar met een hand op mijn rug.
Ik doe wel andere keer als ik het op tijd weetquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan komt hoink ook pas aankakken met een beetje mazzel.
tr... vind dit onacceptabel van een leidingevendequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ouderwets over de knie toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
TR, spelfoutquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tr... vind dit onacceptabel van een leidingevende
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
En, inderdaad Jimmy. Ik verwarde hem met Kris Kristofferson
tr, neukfoutquote:
was t gezellig met je vriend?quote:
niet zo janken, je lijkt wel een knulletje... oh wachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ach flikker toch op kerel
Ga als 40 jarige weer interessant doen over hoe je tienermeisjes loopt op te naaien
oh, graag :$quote:
Kan jouw paard ook voetballen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Paard was braaf. Al boeit niemand dat wat hier.
paard boeit me alleen gerookt op broodquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
moet je niet op andere fora achterbaks roddelen over mensen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo janken, je lijkt wel een knulletje... oh wacht
ja maar ja, wel bij hplc hè..quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij scoort ook aan de lopende band he
het boeit mij meer dan al dat voetbalgezeikquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Ja.quote:
tofquote:
hoe ben jij in staat om anderen te be- en veroordelen btw?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga helemaal stuk om die Tourette Guy op YouTube trouwens, mag er niet om lachen (ondanks dat hij een typetje is) Maar zoals die knakker schelt
BOB SAGET
Deze vind ik ook wel mooi:![]()
![]()
hou je bek dat zou tussen ons blijven godverdommequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje zo gemeen, je zit me al maanden te dm'en
nee, ben nu hier... klachten indienen kan bij de mods, niet hier, staat zo sneuquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet op andere fora achterbaks roddelen over mensen?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Nog steeds bezig? Tyfusquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
het boeit mij meer dan al dat voetbalgezeik
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurtquote:
nee is al voorbij maar het zit nog steeds diep bij mequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog steeds bezig? Tyfus![]()
Met de alwetende mensen hier
hehehe goede boiquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurt
er is hier maar één echt heel sneu en dat is niet mmgquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ben nu hier... klachten indienen kan bij de mods, niet hier, staat zo sneu
Ga het lekker in dp medelijden topicquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek dat zou tussen ons blijven godverdomme
Wandelend cliche ben je.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurt
watquote:
Even aangepast voor je.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is hier maar één echt heel sneu en dat ben ik zelf
Oké.quote:
snap ik, je lijkt wel op hem qua gedragquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is hier maar één echt heel sneu en dat is niet mmg
lekker gezond, lekker dik en ik straks weer je obesitas bij elkaar lappenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, mijn autisme typte lekker ipv lekken
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is al voorbij maar het zit nog steeds diep bij me
Hij was juist weer relaxt totdat die kale kwamquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
chagrijnige hzaw, chagrijnige jimmy
wat een fantastische dag in de klb sc
wrm zo saltyquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker gezond, lekker dik en ik straks weer je obesitas bij elkaar lappen
Ik ben hartstikke blijquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
Kansasquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, mijn autisme typte lekker ipv lekken
Zonnetje schijnt wel though.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
Jochiequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet lekker wandelen jochie?
mwah ik Skullfuck dooie oma's of doe stoer omdat ik tienermeisjes opnaai en achterbaks op fora loop te roddelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap ik, je lijkt wel op hem qua gedrag
Echt he, juist dit jaar verzaken er vet veel spelers onder hem.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij weet er helemaal niet het maximale uit te halen. Helft van de aankopen zijn onbegrijpelijk terwijl er allang genoeg geld is om beter materiaal te halen en hij had dit jaar kampioen moeten worden.
frietquote:
NEEquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, juist dit jaar verzaken er vet veel spelers onder hem.
onmogelijk om niet denigrerend over jou te pratenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JochieAls er een woord is wat ik haat
Lekker denigrerend.
haha wow echt keigrappig ditquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij lacht echt veelte vaak hardop, of is dit onderdeel van het afvallen?
Weet nog nietquote:
droeftoeterquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onmogelijk om niet denigrerend over jou te praten
Ja, dat is onderdeel van het afvallen, buikspieren kweken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij lacht echt veelte vaak hardop, of is dit onderdeel van het afvallen?
ja wat is er gebeurtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
Sneuneus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
daar heb je sowieso moeite mee lijkt het welquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet het ook niet volgens mij zijn ze synchroon ongesteld gewordenquote:
Ik kan hier echt slecht tegen. Al die bagger die Bush over zich heen heeft gekregen, en over Obama houdt iedereen zijn mond.quote:
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.quote:
Ja, zonde want ik gun Wenger wel een afacheidstitel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, juist dit jaar verzaken er vet veel spelers onder hem.
alsof ze kans maaktenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat ze chagrijnig zijn omdat ze weten dat Crip niet langer meer in de markt is
reageer eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.
of bij de viskraamquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat ze chagrijnig zijn omdat ze weten dat Crip niet langer meer in de markt is
oh ja, toen jullie samen liedjes gingen zingen en zo, dat was wel cutequote:
Jij bent een viskraamquote:
Als ik kannibaal was geweest had ik jou opgevroten als onderdeel van de emotie "agressie" Donder op man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vreet je emoties maar lekker weg
Weet ook niet waar het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, toen jullie samen liedjes gingen zingen en zo, dat was wel cute
ahwquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet ook niet waar het mis is gegaan.
Ow. Iets lichts dan indd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.
Als ik een visgeur ruik moet ik altijd je denken willow.quote:
spannend alsof jij met smerige fatsolijf ook maar in de buurt had kunnen komenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik kannibaal was geweest had ik jou opgevroten als onderdeel van de emotie "agressie" Donder op man.
laat hem toch, hij mag ons allemaal niet maar post wel mee, snap zulke mensen niet, moet je ook niet willen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik kannibaal was geweest had ik jou opgevroten als onderdeel van de emotie "agressie" Donder op man.
Neh, ik ruik eerder naar mest.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik een visgeur ruik moet ik altijd je denken willow.
Sja dat snap ik ook niet helemaal, hij zal het wel leuk vinden om iedereen tegen zich te krijgen. Af en toe janken is wel acceptabel, maar hoe erg is je leven als je alleen maar kan zieken en andere mensen af kan zeiken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem toch, hij mag ons allemaal niet maar post wel mee, snap zulke mensen niet, moet je ook niet willen...
sommigen willen gewoon graag janken
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha zou ik ook zeggen. Ik weet wel beter![]()
![]()
Ik ben alwetendquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een ronde voetbalhoofd heb
uitzonderingen daar gelaten vind ik bepaald gedrag van mensen met een bepaalde leeftijd wel sneu jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem toch, hij mag ons allemaal niet maar post wel mee, snap zulke mensen niet, moet je ook niet willen...
sommigen willen gewoon graag janken
Het wordt pas leuk als hij geen voetbal kan kijken omdat de stream niet werktquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja dat snap ik ook niet helemaal, hij zal het wel leuk vinden om iedereen tegen zich te krijgen.
ja ja... nu weet ik het wel...quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten vind ik bepaald gedrag van mensen met een bepaalde leeftijd wel sneu ja
Een ding moet ik je wel nageven. Paardrijden is wel echt leuk. Toen echt door de Rockies met mijn vrouw gedaan.quote:
ja beter op je 20ste of hoe oud ben je al een verzuurde balhaar zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten vind ik bepaald gedrag van mensen met een bepaalde leeftijd wel sneu ja
Of jij nou 15 of 55 bent, jouw gedrag is inderdaad "wel sneu" Goede zelfreflectie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je t nu over Frank? laat die man gaan joh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daarom, kan ik ook prima mee leven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beter op je 20ste of hoe oud ben je al een verzuurde balhaar zijn
nog altijd beter dan vloggen en daglijkse nieuwjaarsvoornemens ten aanzien van mijn gewicht dan wel werk verspreidenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja dat snap ik ook niet helemaal, hij zal het wel leuk vinden om iedereen tegen zich te krijgen. Af en toe janken is wel acceptabel, maar hoe erg is je leven als je alleen maar kan zieken en andere mensen af kan zeiken.
Beter sneu dan dik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Of jij nou 15 of 55 bent, jouw gedrag is inderdaad "wel sneu" Goede zelfreflectie.
heb je weer zand in je manginaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik zat ben van jullie gebunker en gebunker en de verdikking van de maatschappij
Wat schattig, hzaw en jimmy hebben elkaar gevonden.quote:
Beter dik dan sneu. Ik ben liever +- 200 kilo maar wel vrolijk en gezellig tegen iedereen, dan dat ik een gezond gewicht heb maar een verschrikkelijk negatief zeurende droeftoeter ben.quote:
ik ga op mijn 40e niet roddelen en tieners opnaaien met als doel ze weg te pestenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beter op je 20ste of hoe oud ben je al een verzuurde balhaar zijn
Kon je het niet volhouden oude man?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een ding moet ik je wel nageven. Paardrijden is wel echt leuk. Toen echt door de Rockies met mijn vrouw gedaan.
En, zo dacht ik er altijd over, je zit op een beest dus ja. Maar je bent echt doodmoe.
Oke, ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beter dik dan sneu. Ik ben liever +- 200 kilo maar wel vrolijk en gezellig tegen iedereen, dan dat ik een gezond gewicht heb maar een verschrikkelijk negatief zeurende droeftoeter ben.
pedo gespot. TR geplaatstquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
hzaw heeft wel iets kinderlijks in zich stiekem
daarom kunnen we ook zo goed overweg
joh volgens mij heb je die hele shit niet eens meegekregen want dat is echt totaal niet wat wch deedquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga op mijn 40e niet roddelen en tieners opnaaien met als doel ze weg te pesten
alleen tegen onuitstaanbare mensen zoals jijzelfquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beter dik dan sneu. Ik ben liever +- 200 kilo maar wel vrolijk en gezellig tegen iedereen, dan dat ik een gezond gewicht heb maar een verschrikkelijk negatief zeurende droeftoeter ben.
wel al tijdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh volgens mij heb je die hele shit niet eens meegekregen want dat is echt totaal niet wat wch deed
Jij bent echt tegenover iedereen een verschrikkelijk vervelende kwal. Dan ben ik liever te dik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen tegen onuitstaanbare mensen zoals jijzelf
Jij bent echter tegenover iedereen te dik
Ik had vooral last van mijn buik. En mijn schouders, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.quote:
Ja, maar ik heb nog geen psychosequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand kreeg eens een ban omdat die iemand voor pedo had uitgemaakt
gelukkig leest Frank mee
whc? Working Hass Clero?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is whc een ster om andere uit te lokke en dan zelf in de slachtofferrol kruipen
ja, wch kan idd echt niet incasserenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is whc een ster om andere uit te lokke en dan zelf in de slachtofferrol kruipen
Precies. Er is al genoeg gedonder.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weet wat ik nooit zo snap? We komen hier allemaal in onze vrije tijd. Laten we nu eens een plekje in de wereld creëren waar mensen elkaar niet de (spreekwoordelijke) schedels inslaan. We mankeren allemaal wat, we zijn allemaal vervelend, maar soms moet je daar doorheen prikken. Laten we het leuk houden, voor iedereen. Zo moeilijk is dat toch niet?
louter onware uitspraken maar gezien je iq vergeef ik het jequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij bent echt tegenover iedereen een verschrikkelijk vervelende kwal. Dan ben ik liever te dik.
Ik heb wel een stuk meer geneukt dan jij, dus dat houdt het weer mooi in balans. Tevens heb ik een behoorlijke vriendengroep en een normaal sociaal leven, dat heb jij dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet dik, maar hebt wel een negatief zeikerig haterig kut karakter.
Oh mijn god.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb wel een stuk meer geneukt dan jij
Mijn iq is altijd nog hoger dan jouw eq.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
louter onware uitspraken maar gezien je iq vergeef ik het je
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, wch kan idd echt niet incasseren
Ik zou ook wel paard willen rijden, maar dan wel in de VS of Australia ofzo. Gaan we doen op de roadtrip met Ash denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.
*Blaast op speelgoed trompet*quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
kom op jongens, laten we gezellig doen
*begint met glittertjes te strooien*
je trekt zelf deze vergaande conclusies dus leg hem mij niet in de mondquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, wch kan idd echt niet incasseren
Gvd, In m'n oog. * Kurovski geeft Etsu een hengst.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
kom op jongens, laten we gezellig doen
*begint met glittertjes te strooien*
hehehequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gvd, In m'n oog. * Kurovski geeft Etsu een hengst.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb liever een merriequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat klopt. Gezeik allemaal. Jullie lijken een stel ongestelde meisjes van een jaar of 16.quote:
Ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Gezeik allemaal. Jullie lijken een stel ongestelde meisjes van een jaar of 16.
Beetje beledigend hoor, TRquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Gezeik allemaal. Jullie lijken een stel ongestelde meisjes van een jaar of 16.
Maar Frank, ik bén ook een ongesteld meisje van 16.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou pfoe.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vertel eens wat eroverquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst op tv nog wat over
Met enige oefening gaat er ook nog genoeg mis. Ben er ook nog 2 keer vanaf gedonderd deze week.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had vooral last van mijn buik. En mijn schouders, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.
Ik moet eerlijk toegeven, het vergt wel enige oefening.
JA, TOTDAT JIJ HIER WEER AANKWAM ZETTEN. NU STOPPEN WE MET CAREN.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Oberkullie het volgende:
IK HOORDE DAT HIER MENSEN ZITTEN TE CAREN?!
owh dan moeten we oppassen want dan gaat wch zo achter ons aanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noem jij je vrouw een paard?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had vooral last van mijn buik. En mijn schouders, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.
Ik moet eerlijk toegeven, het vergt wel enige oefening.
Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.quote:
nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar Frank, ik bén ook een ongesteld meisje van 16.
Kijk hem genieten, die toneelspelerquote:
Jeetje zeg. Dat lijkt me echt naar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.
gewoon heel lelijk meisjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.
Het viel te proberen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.
Kwart voor 8 op Groningen CS, zie je danquote:
oh jee, frank moet oppassen dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee ik val meer op bejaarde mannen.
ik ben zondagnacht pas weer in Groningenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwart voor 8 op Groningen CS, zie je dan
Noem jij frank nu bejaard?quote:
quote:
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ga weer eens Titanic kijken, eerste kwartier skip ik altijd.
Fucking goeie film, hem wel 10 keer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf
ben je wijf ofzo? wat een aidsfilm is dat
Terecht wel.quote:
ik laatste kwartier, hou niet van dramaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
kutquote:
Met het nieuwe vriendelijke beleid duurt een ban niet langer dan een dag.quote:
ja helemaal zwartquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Moeten we niet 'ns een KLB-SC-vlag maken?
rtquote:
altijd zo negatief jij, je moet van het positieve uitgaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met het nieuwe vriendelijke beleid duurt een ban niet langer dan een dag.
Ik ook altijdquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
haha homoquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Fucking goeie film, hem wel 10 keer gezien ofzo.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Moeten we niet 'ns een KLB-SC-vlag maken?
Ik wil dp wel bij ons houden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
altijd zo negatief jij, je moet van het positieve uitgaan
Ik verdien idd een eigen plekje in jullie vlagquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met een regenboog erin is niet eens een slecht plan.
aw gelukkigquote:
Goede sc vlag. Vat alles hier wel samen.quote:
alsof het iemand boeit wat jij wilquote:
Oh nee, ik begin vanaf dat Rose vertelt. Ik kan de hele film vanaf daar quoten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ook altijdLaatste keer dat ik die film keek skipte ik direct naar het gedeelte waar het schip de ijsberg raakte
Hou je muil joh.quote:
en dan de 'deze deur is groot genoeg voor ons allebei, maar ik blijf gewoon chillen in het water' scene.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
Gewoon naar die tekenscene en neukscene en dan volgende film toch
lolquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kan de hele film vanaf daar quoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |