Ik ram jullie allemaal in elkaar met een hand op mijn rug.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja de geest van die user lijkt hier nog een beetje rond te spoken, jimmy leek er ook al last van te hebben toen hij iedereen uitnodigde om maandag met hem te komen vechten
Hardopquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje, wat een weldoener, wauw
hoe ga je je wandelstok dan vasthoudenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ram jullie allemaal in elkaar met een hand op mijn rug.
Ik doe wel andere keer als ik het op tijd weetquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan komt hoink ook pas aankakken met een beetje mazzel.
tr... vind dit onacceptabel van een leidingevendequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ouderwets over de knie toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
TR, spelfoutquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tr... vind dit onacceptabel van een leidingevende
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
En, inderdaad Jimmy. Ik verwarde hem met Kris Kristofferson
tr, neukfoutquote:
was t gezellig met je vriend?quote:
niet zo janken, je lijkt wel een knulletje... oh wachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ach flikker toch op kerel
Ga als 40 jarige weer interessant doen over hoe je tienermeisjes loopt op te naaien
oh, graag :$quote:
Kan jouw paard ook voetballen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Paard was braaf. Al boeit niemand dat wat hier.
paard boeit me alleen gerookt op broodquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Paard was braaf. Al boeit niemand dat wat hier.
moet je niet op andere fora achterbaks roddelen over mensen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo janken, je lijkt wel een knulletje... oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |