Ik ram jullie allemaal in elkaar met een hand op mijn rug.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja de geest van die user lijkt hier nog een beetje rond te spoken, jimmy leek er ook al last van te hebben toen hij iedereen uitnodigde om maandag met hem te komen vechten
Hardopquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje, wat een weldoener, wauw
hoe ga je je wandelstok dan vasthoudenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ram jullie allemaal in elkaar met een hand op mijn rug.
Ik doe wel andere keer als ik het op tijd weetquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan komt hoink ook pas aankakken met een beetje mazzel.
tr... vind dit onacceptabel van een leidingevendequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ouderwets over de knie toch?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
TR, spelfoutquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tr... vind dit onacceptabel van een leidingevende
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
En, inderdaad Jimmy. Ik verwarde hem met Kris Kristofferson
tr, neukfoutquote:
was t gezellig met je vriend?quote:
niet zo janken, je lijkt wel een knulletje... oh wachtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ach flikker toch op kerel
Ga als 40 jarige weer interessant doen over hoe je tienermeisjes loopt op te naaien
oh, graag :$quote:
Kan jouw paard ook voetballen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Paard was braaf. Al boeit niemand dat wat hier.
paard boeit me alleen gerookt op broodquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
moet je niet op andere fora achterbaks roddelen over mensen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
niet zo janken, je lijkt wel een knulletje... oh wacht
ja maar ja, wel bij hplc hè..quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij scoort ook aan de lopende band he
het boeit mij meer dan al dat voetbalgezeikquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Ja.quote:
tofquote:
hoe ben jij in staat om anderen te be- en veroordelen btw?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga helemaal stuk om die Tourette Guy op YouTube trouwens, mag er niet om lachen (ondanks dat hij een typetje is) Maar zoals die knakker schelt
BOB SAGET
Deze vind ik ook wel mooi:![]()
![]()
hou je bek dat zou tussen ons blijven godverdommequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje zo gemeen, je zit me al maanden te dm'en
nee, ben nu hier... klachten indienen kan bij de mods, niet hier, staat zo sneuquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet op andere fora achterbaks roddelen over mensen?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Nog steeds bezig? Tyfusquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
het boeit mij meer dan al dat voetbalgezeik
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurtquote:
nee is al voorbij maar het zit nog steeds diep bij mequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog steeds bezig? Tyfus![]()
Met de alwetende mensen hier
hehehe goede boiquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurt
er is hier maar één echt heel sneu en dat is niet mmgquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ben nu hier... klachten indienen kan bij de mods, niet hier, staat zo sneu
Ga het lekker in dp medelijden topicquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek dat zou tussen ons blijven godverdomme
Wandelend cliche ben je.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurt
watquote:
Even aangepast voor je.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is hier maar één echt heel sneu en dat ben ik zelf
Oké.quote:
snap ik, je lijkt wel op hem qua gedragquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is hier maar één echt heel sneu en dat is niet mmg
lekker gezond, lekker dik en ik straks weer je obesitas bij elkaar lappenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, mijn autisme typte lekker ipv lekken
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee is al voorbij maar het zit nog steeds diep bij me
Hij was juist weer relaxt totdat die kale kwamquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
chagrijnige hzaw, chagrijnige jimmy
wat een fantastische dag in de klb sc
wrm zo saltyquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker gezond, lekker dik en ik straks weer je obesitas bij elkaar lappen
Ik ben hartstikke blijquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
Kansasquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, mijn autisme typte lekker ipv lekken
Zonnetje schijnt wel though.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
Jochiequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet lekker wandelen jochie?
mwah ik Skullfuck dooie oma's of doe stoer omdat ik tienermeisjes opnaai en achterbaks op fora loop te roddelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
snap ik, je lijkt wel op hem qua gedrag
Echt he, juist dit jaar verzaken er vet veel spelers onder hem.quote:Op zaterdag 9 april 2016 16:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij weet er helemaal niet het maximale uit te halen. Helft van de aankopen zijn onbegrijpelijk terwijl er allang genoeg geld is om beter materiaal te halen en hij had dit jaar kampioen moeten worden.
frietquote:
NEEquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, juist dit jaar verzaken er vet veel spelers onder hem.
onmogelijk om niet denigrerend over jou te pratenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JochieAls er een woord is wat ik haat
Lekker denigrerend.
haha wow echt keigrappig ditquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij lacht echt veelte vaak hardop, of is dit onderdeel van het afvallen?
Weet nog nietquote:
droeftoeterquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onmogelijk om niet denigrerend over jou te praten
Ja, dat is onderdeel van het afvallen, buikspieren kweken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij lacht echt veelte vaak hardop, of is dit onderdeel van het afvallen?
ja wat is er gebeurtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
Sneuneus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
daar heb je sowieso moeite mee lijkt het welquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet het ook niet volgens mij zijn ze synchroon ongesteld gewordenquote:
Ik kan hier echt slecht tegen. Al die bagger die Bush over zich heen heeft gekregen, en over Obama houdt iedereen zijn mond.quote:
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.quote:
Ja, zonde want ik gun Wenger wel een afacheidstitel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, juist dit jaar verzaken er vet veel spelers onder hem.
alsof ze kans maaktenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat ze chagrijnig zijn omdat ze weten dat Crip niet langer meer in de markt is
reageer eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.
of bij de viskraamquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat ze chagrijnig zijn omdat ze weten dat Crip niet langer meer in de markt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |