onmogelijk om niet denigrerend over jou te pratenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JochieAls er een woord is wat ik haat
Lekker denigrerend.
haha wow echt keigrappig ditquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij lacht echt veelte vaak hardop, of is dit onderdeel van het afvallen?
Weet nog nietquote:
droeftoeterquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onmogelijk om niet denigrerend over jou te praten
Ja, dat is onderdeel van het afvallen, buikspieren kweken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij lacht echt veelte vaak hardop, of is dit onderdeel van het afvallen?
ja wat is er gebeurtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef deadprez het volgende:
chagrijnige hzaw, chagrijnige jimmy
wat een fantastische dag in de klb sc
Sneuneus.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
daar heb je sowieso moeite mee lijkt het welquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet het ook niet volgens mij zijn ze synchroon ongesteld gewordenquote:
Ik kan hier echt slecht tegen. Al die bagger die Bush over zich heen heeft gekregen, en over Obama houdt iedereen zijn mond.quote:
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.quote:
Ja, zonde want ik gun Wenger wel een afacheidstitel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, juist dit jaar verzaken er vet veel spelers onder hem.
alsof ze kans maaktenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat ze chagrijnig zijn omdat ze weten dat Crip niet langer meer in de markt is
reageer eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.
of bij de viskraamquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat ze chagrijnig zijn omdat ze weten dat Crip niet langer meer in de markt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |