ja maar ja, wel bij hplc hè..quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij scoort ook aan de lopende band he
het boeit mij meer dan al dat voetbalgezeikquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Paard was braaf. Al boeit niemand dat wat hier.
Ja.quote:
tofquote:
hoe ben jij in staat om anderen te be- en veroordelen btw?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef MrBradge het volgende:
Ik ga helemaal stuk om die Tourette Guy op YouTube trouwens, mag er niet om lachen (ondanks dat hij een typetje is) Maar zoals die knakker schelt
BOB SAGET
Deze vind ik ook wel mooi:![]()
![]()
hou je bek dat zou tussen ons blijven godverdommequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje zo gemeen, je zit me al maanden te dm'en
nee, ben nu hier... klachten indienen kan bij de mods, niet hier, staat zo sneuquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je niet op andere fora achterbaks roddelen over mensen?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef Willoow het volgende:
Paard was braaf. Al boeit niemand dat wat hier.
Nog steeds bezig? Tyfusquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
het boeit mij meer dan al dat voetbalgezeik
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurtquote:
nee is al voorbij maar het zit nog steeds diep bij mequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog steeds bezig? Tyfus![]()
Met de alwetende mensen hier
hehehe goede boiquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurt
er is hier maar één echt heel sneu en dat is niet mmgquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ben nu hier... klachten indienen kan bij de mods, niet hier, staat zo sneu
Ga het lekker in dp medelijden topicquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bek dat zou tussen ons blijven godverdomme
Wandelend cliche ben je.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft kfc voor me gehaald dus ik ben dn altidj tevreden maakt niet uit wat er voor de rest gebeurt
watquote:
Even aangepast voor je.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is hier maar één echt heel sneu en dat ben ik zelf
Oké.quote:
snap ik, je lijkt wel op hem qua gedragquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er is hier maar één echt heel sneu en dat is niet mmg
lekker gezond, lekker dik en ik straks weer je obesitas bij elkaar lappenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |