Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.quote:
nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar Frank, ik bén ook een ongesteld meisje van 16.
Kijk hem genieten, die toneelspelerquote:
Jeetje zeg. Dat lijkt me echt naar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.
gewoon heel lelijk meisjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.
Het viel te proberen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.
Kwart voor 8 op Groningen CS, zie je danquote:
oh jee, frank moet oppassen dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee ik val meer op bejaarde mannen.
ik ben zondagnacht pas weer in Groningenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwart voor 8 op Groningen CS, zie je dan
Noem jij frank nu bejaard?quote:
quote:
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ga weer eens Titanic kijken, eerste kwartier skip ik altijd.
Fucking goeie film, hem wel 10 keer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf
ben je wijf ofzo? wat een aidsfilm is dat
Terecht wel.quote:
ik laatste kwartier, hou niet van dramaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
kutquote:
Met het nieuwe vriendelijke beleid duurt een ban niet langer dan een dag.quote:
ja helemaal zwartquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Moeten we niet 'ns een KLB-SC-vlag maken?
rtquote:
altijd zo negatief jij, je moet van het positieve uitgaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met het nieuwe vriendelijke beleid duurt een ban niet langer dan een dag.
Ik ook altijdquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
haha homoquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Fucking goeie film, hem wel 10 keer gezien ofzo.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef Kurovski het volgende:
Moeten we niet 'ns een KLB-SC-vlag maken?
Ik wil dp wel bij ons houden.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
altijd zo negatief jij, je moet van het positieve uitgaan
Ik verdien idd een eigen plekje in jullie vlagquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met een regenboog erin is niet eens een slecht plan.
aw gelukkigquote:
Goede sc vlag. Vat alles hier wel samen.quote:
alsof het iemand boeit wat jij wilquote:
Oh nee, ik begin vanaf dat Rose vertelt. Ik kan de hele film vanaf daar quoten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ook altijdLaatste keer dat ik die film keek skipte ik direct naar het gedeelte waar het schip de ijsberg raakte
Hou je muil joh.quote:
en dan de 'deze deur is groot genoeg voor ons allebei, maar ik blijf gewoon chillen in het water' scene.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:50 schreef HPLC het volgende:
Gewoon naar die tekenscene en neukscene en dan volgende film toch
lolquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef JimmyDean het volgende:
Ik kan de hele film vanaf daar quoten.
Jij bent toch niet leuk.quote:
mortaxx sherlockquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n plaatje kan motraxx rustig als ui doen
EHEHEHEquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan de 'deze deur is groot genoeg voor ons allebei, maar ik blijf gewoon chillen in het water' scene.
vind er echt geen fuck aanquote:
Precies, was best sociaal van Jackquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan de 'deze deur is groot genoeg voor ons allebei, maar ik blijf gewoon chillen in het water' scene.
Dat is niet het punt van het verhaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nou?quote:
moest gewoon lachen, was niet negatief verderquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef Kurovski het volgende:
Eigenlijk al weer te veel bier op om nog te gaan skaten.
daar ga ik geen film voor kijkenquote:
heldquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef Kurovski het volgende:
Eigenlijk al weer te veel bier op om nog te gaan skaten.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Titanic is best wel een dertien in een dozijn film ja
ja precies, gewoon standaard dramagezeikquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is de regenboogquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
Deze vlag zou ik ook wel oke vinden:
[ afbeelding ]
Misschien als je een jurk aantrekt en heel hoog praat. Al;hoewel ik dan wel heel dronken moet zijn om dat te geloven hoor. Dronken in de zin van Carnaval-dronken.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn er meerdere van ook
en je vindt het raar dat mensen je een fascist noemen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
en enkel omdat Leonardo er in speelt soppen die wijfen en vinden die mannen 't watquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies, gewoon standaard dramagezeik
Best wel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
en je vindt het raar dat mensen je een fascist noemen...
Veel te nationalistisch man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doe maar, lijkt mij de beste oplossing waar iedereen hier zich in kan vindenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We kunnen de britse vlag wel door een regenboogvlag vervangen.
leonardo is verder wel een bazenacteur trouwensquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en enkel omdat Leonardo er in speelt soppen die wijfen en vinden die mannen 't wat
janken en huilen altijd als ik 'm aanzetquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een homo die een drama film wardeert
Goh
dicaprio <3 <3 no homo <3 <3quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
leonardo is verder wel een bazenacteur trouwens
basketball diaries
als die zo goed was won die wel een serieuze oscarquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
leonardo is verder wel een bazenacteur trouwens
basketball diaries
ga je ook wel eens naar musicals?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
janken en huilen altijd als ik 'm aanzet
oscar hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die zo goed was won die wel een serieuze oscar
Die eerste en laatste kreeg die zowat cadeah
balletvoorstellingen en in m'n vrije tijd kijk ik GTSTquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je ook wel eens naar musicals?
Samen glee marathon doen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
balletvoorstellingen en in m'n vrije tijd kijk ik GTST
Gtst verkracht alle personages 1 voor 1quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat ik altijd zo lekker zwart wit kwn denken bij jojquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |