Jij bent toch niet leuk.quote:
mortaxx sherlockquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo'n plaatje kan motraxx rustig als ui doen
EHEHEHEquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan de 'deze deur is groot genoeg voor ons allebei, maar ik blijf gewoon chillen in het water' scene.
vind er echt geen fuck aanquote:
Precies, was best sociaal van Jackquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dan de 'deze deur is groot genoeg voor ons allebei, maar ik blijf gewoon chillen in het water' scene.
Dat is niet het punt van het verhaal.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nou?quote:
moest gewoon lachen, was niet negatief verderquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef Kurovski het volgende:
Eigenlijk al weer te veel bier op om nog te gaan skaten.
daar ga ik geen film voor kijkenquote:
heldquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef Kurovski het volgende:
Eigenlijk al weer te veel bier op om nog te gaan skaten.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Titanic is best wel een dertien in een dozijn film ja
ja precies, gewoon standaard dramagezeikquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waar is de regenboogquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
Deze vlag zou ik ook wel oke vinden:
[ afbeelding ]
Misschien als je een jurk aantrekt en heel hoog praat. Al;hoewel ik dan wel heel dronken moet zijn om dat te geloven hoor. Dronken in de zin van Carnaval-dronken.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
er zijn er meerdere van ook
en je vindt het raar dat mensen je een fascist noemen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
en enkel omdat Leonardo er in speelt soppen die wijfen en vinden die mannen 't watquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies, gewoon standaard dramagezeik
Best wel ja.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
en je vindt het raar dat mensen je een fascist noemen...
Veel te nationalistisch man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:54 schreef JimmyDean het volgende:
[ afbeelding ]
Ja doe maar, lijkt mij de beste oplossing waar iedereen hier zich in kan vindenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We kunnen de britse vlag wel door een regenboogvlag vervangen.
leonardo is verder wel een bazenacteur trouwensquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en enkel omdat Leonardo er in speelt soppen die wijfen en vinden die mannen 't wat
janken en huilen altijd als ik 'm aanzetquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een homo die een drama film wardeert
Goh
dicaprio <3 <3 no homo <3 <3quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
leonardo is verder wel een bazenacteur trouwens
basketball diaries
als die zo goed was won die wel een serieuze oscarquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
leonardo is verder wel een bazenacteur trouwens
basketball diaries
ga je ook wel eens naar musicals?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
janken en huilen altijd als ik 'm aanzet
oscar hahaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als die zo goed was won die wel een serieuze oscar
Die eerste en laatste kreeg die zowat cadeah
balletvoorstellingen en in m'n vrije tijd kijk ik GTSTquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je ook wel eens naar musicals?
Samen glee marathon doen?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
balletvoorstellingen en in m'n vrije tijd kijk ik GTST
Gtst verkracht alle personages 1 voor 1quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat ik altijd zo lekker zwart wit kwn denken bij jojquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |