Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.quote:
nicequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar Frank, ik bén ook een ongesteld meisje van 16.
Kijk hem genieten, die toneelspelerquote:
Jeetje zeg. Dat lijkt me echt naar.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Een kerel had een intense liefdesrelatie met z'n merrie. Er was ook een gast die honden neukte.
gewoon heel lelijk meisjequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.
Het viel te proberen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik je tronie weleens voorbij heb zien komen, geloof ik daar helemaal niets van.
Kwart voor 8 op Groningen CS, zie je danquote:
oh jee, frank moet oppassen dusquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee ik val meer op bejaarde mannen.
ik ben zondagnacht pas weer in Groningenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwart voor 8 op Groningen CS, zie je dan
Noem jij frank nu bejaard?quote:
quote:
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ga weer eens Titanic kijken, eerste kwartier skip ik altijd.
Fucking goeie film, hem wel 10 keer gezien ofzo.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf
ben je wijf ofzo? wat een aidsfilm is dat
Terecht wel.quote:
ik laatste kwartier, hou niet van dramaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:47 schreef JimmyDean het volgende:
Zo, ga weer eens Titanic kijken, eerste kwartier skip ik altijd.
kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |