*Blaast op speelgoed trompet*quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
kom op jongens, laten we gezellig doen
*begint met glittertjes te strooien*
je trekt zelf deze vergaande conclusies dus leg hem mij niet in de mondquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, wch kan idd echt niet incasseren
Gvd, In m'n oog. * Kurovski geeft Etsu een hengst.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef Etsu het volgende:
kom op jongens, laten we gezellig doen
*begint met glittertjes te strooien*
hehehequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gvd, In m'n oog. * Kurovski geeft Etsu een hengst.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb liever een merriequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:43 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat klopt. Gezeik allemaal. Jullie lijken een stel ongestelde meisjes van een jaar of 16.quote:
Ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Gezeik allemaal. Jullie lijken een stel ongestelde meisjes van een jaar of 16.
Beetje beledigend hoor, TRquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Gezeik allemaal. Jullie lijken een stel ongestelde meisjes van een jaar of 16.
Maar Frank, ik bén ook een ongesteld meisje van 16.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou pfoe.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vertel eens wat eroverquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst op tv nog wat over
Met enige oefening gaat er ook nog genoeg mis. Ben er ook nog 2 keer vanaf gedonderd deze week.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had vooral last van mijn buik. En mijn schouders, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.
Ik moet eerlijk toegeven, het vergt wel enige oefening.
JA, TOTDAT JIJ HIER WEER AANKWAM ZETTEN. NU STOPPEN WE MET CAREN.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Oberkullie het volgende:
IK HOORDE DAT HIER MENSEN ZITTEN TE CAREN?!
owh dan moeten we oppassen want dan gaat wch zo achter ons aanquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Noem jij je vrouw een paard?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had vooral last van mijn buik. En mijn schouders, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.
Ik moet eerlijk toegeven, het vergt wel enige oefening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |