alleen tegen onuitstaanbare mensen zoals jijzelfquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beter dik dan sneu. Ik ben liever +- 200 kilo maar wel vrolijk en gezellig tegen iedereen, dan dat ik een gezond gewicht heb maar een verschrikkelijk negatief zeurende droeftoeter ben.
wel al tijdenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
joh volgens mij heb je die hele shit niet eens meegekregen want dat is echt totaal niet wat wch deed
Jij bent echt tegenover iedereen een verschrikkelijk vervelende kwal. Dan ben ik liever te dik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen tegen onuitstaanbare mensen zoals jijzelf
Jij bent echter tegenover iedereen te dik
Ik had vooral last van mijn buik. En mijn schouders, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.quote:
Ja, maar ik heb nog geen psychosequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
iemand kreeg eens een ban omdat die iemand voor pedo had uitgemaakt
gelukkig leest Frank mee
whc? Working Hass Clero?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is whc een ster om andere uit te lokke en dan zelf in de slachtofferrol kruipen
ja, wch kan idd echt niet incasserenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Sowieso is whc een ster om andere uit te lokke en dan zelf in de slachtofferrol kruipen
Precies. Er is al genoeg gedonder.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Weet wat ik nooit zo snap? We komen hier allemaal in onze vrije tijd. Laten we nu eens een plekje in de wereld creëren waar mensen elkaar niet de (spreekwoordelijke) schedels inslaan. We mankeren allemaal wat, we zijn allemaal vervelend, maar soms moet je daar doorheen prikken. Laten we het leuk houden, voor iedereen. Zo moeilijk is dat toch niet?
louter onware uitspraken maar gezien je iq vergeef ik het jequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij bent echt tegenover iedereen een verschrikkelijk vervelende kwal. Dan ben ik liever te dik.
Ik heb wel een stuk meer geneukt dan jij, dus dat houdt het weer mooi in balans. Tevens heb ik een behoorlijke vriendengroep en een normaal sociaal leven, dat heb jij dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet dik, maar hebt wel een negatief zeikerig haterig kut karakter.
Oh mijn god.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb wel een stuk meer geneukt dan jij
Mijn iq is altijd nog hoger dan jouw eq.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
louter onware uitspraken maar gezien je iq vergeef ik het je
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, wch kan idd echt niet incasseren
Ik zou ook wel paard willen rijden, maar dan wel in de VS of Australia ofzo. Gaan we doen op de roadtrip met Ash denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
, armen en benen. Mwah, ik heb wel geleerd paard te rijden, maar het is wel zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |