uitzonderingen daar gelaten vind ik bepaald gedrag van mensen met een bepaalde leeftijd wel sneu jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem toch, hij mag ons allemaal niet maar post wel mee, snap zulke mensen niet, moet je ook niet willen...
sommigen willen gewoon graag janken
Het wordt pas leuk als hij geen voetbal kan kijken omdat de stream niet werktquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja dat snap ik ook niet helemaal, hij zal het wel leuk vinden om iedereen tegen zich te krijgen.
ja ja... nu weet ik het wel...quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten vind ik bepaald gedrag van mensen met een bepaalde leeftijd wel sneu ja
Een ding moet ik je wel nageven. Paardrijden is wel echt leuk. Toen echt door de Rockies met mijn vrouw gedaan.quote:
ja beter op je 20ste of hoe oud ben je al een verzuurde balhaar zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten vind ik bepaald gedrag van mensen met een bepaalde leeftijd wel sneu ja
Of jij nou 15 of 55 bent, jouw gedrag is inderdaad "wel sneu" Goede zelfreflectie.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je t nu over Frank? laat die man gaan joh.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daarom, kan ik ook prima mee leven.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beter op je 20ste of hoe oud ben je al een verzuurde balhaar zijn
nog altijd beter dan vloggen en daglijkse nieuwjaarsvoornemens ten aanzien van mijn gewicht dan wel werk verspreidenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Sja dat snap ik ook niet helemaal, hij zal het wel leuk vinden om iedereen tegen zich te krijgen. Af en toe janken is wel acceptabel, maar hoe erg is je leven als je alleen maar kan zieken en andere mensen af kan zeiken.
Beter sneu dan dik.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Of jij nou 15 of 55 bent, jouw gedrag is inderdaad "wel sneu" Goede zelfreflectie.
heb je weer zand in je manginaquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat ik zat ben van jullie gebunker en gebunker en de verdikking van de maatschappij
Wat schattig, hzaw en jimmy hebben elkaar gevonden.quote:
Beter dik dan sneu. Ik ben liever +- 200 kilo maar wel vrolijk en gezellig tegen iedereen, dan dat ik een gezond gewicht heb maar een verschrikkelijk negatief zeurende droeftoeter ben.quote:
ik ga op mijn 40e niet roddelen en tieners opnaaien met als doel ze weg te pestenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja beter op je 20ste of hoe oud ben je al een verzuurde balhaar zijn
Kon je het niet volhouden oude man?quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een ding moet ik je wel nageven. Paardrijden is wel echt leuk. Toen echt door de Rockies met mijn vrouw gedaan.
En, zo dacht ik er altijd over, je zit op een beest dus ja. Maar je bent echt doodmoe.
Oke, ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Beter dik dan sneu. Ik ben liever +- 200 kilo maar wel vrolijk en gezellig tegen iedereen, dan dat ik een gezond gewicht heb maar een verschrikkelijk negatief zeurende droeftoeter ben.
pedo gespot. TR geplaatstquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef Etsu het volgende:
hzaw heeft wel iets kinderlijks in zich stiekem
daarom kunnen we ook zo goed overweg
joh volgens mij heb je die hele shit niet eens meegekregen want dat is echt totaal niet wat wch deedquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga op mijn 40e niet roddelen en tieners opnaaien met als doel ze weg te pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |