oh ja, toen jullie samen liedjes gingen zingen en zo, dat was wel cutequote:
Jij bent een viskraamquote:
Als ik kannibaal was geweest had ik jou opgevroten als onderdeel van de emotie "agressie" Donder op man.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vreet je emoties maar lekker weg
Weet ook niet waar het mis is gegaan.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, toen jullie samen liedjes gingen zingen en zo, dat was wel cute
ahwquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet ook niet waar het mis is gegaan.
Ow. Iets lichts dan indd.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bakje cruesli, heb last van mijn maag en geen honger.
Als ik een visgeur ruik moet ik altijd je denken willow.quote:
spannend alsof jij met smerige fatsolijf ook maar in de buurt had kunnen komenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik kannibaal was geweest had ik jou opgevroten als onderdeel van de emotie "agressie" Donder op man.
laat hem toch, hij mag ons allemaal niet maar post wel mee, snap zulke mensen niet, moet je ook niet willen...quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als ik kannibaal was geweest had ik jou opgevroten als onderdeel van de emotie "agressie" Donder op man.
Neh, ik ruik eerder naar mest.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik een visgeur ruik moet ik altijd je denken willow.
Sja dat snap ik ook niet helemaal, hij zal het wel leuk vinden om iedereen tegen zich te krijgen. Af en toe janken is wel acceptabel, maar hoe erg is je leven als je alleen maar kan zieken en andere mensen af kan zeiken.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem toch, hij mag ons allemaal niet maar post wel mee, snap zulke mensen niet, moet je ook niet willen...
sommigen willen gewoon graag janken
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha zou ik ook zeggen. Ik weet wel beter![]()
![]()
Ik ben alwetendquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik een ronde voetbalhoofd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |