Precies. Dit is mooiquote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt mee BennyDie 32% gaat niet omlaag. Misschien 31% maar ik had een 20-23% verwacht.
die bijna 27% is gewoon goed genoeg.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen zorgen. Volgens een imam die laatst bij DWDD was, gaat dat binnen 1,5 jaar gebeuren
Lekker Pauw kijken nuquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Blijven jullie nog lang op of wachten jullie op alle uitslagen?
Pauw kijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
De Antillen mogen tot 3 uur vannacht stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga Wolfsburg Real samenvatting kijken, jij ook?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Ken je die EU-grondwet die wij hadden weggestemd? Nou, die kwam er via een achterdeurtje toch wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Als Nederland dus tegen stemt dan houden ze daar in Brussel rekening mee ???????
Ik mis nog een man op de achtergrond die ons geld in zijn zakken propt.quote:
Denk meer omdat grote steden meer multicultureel en toleranter zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen in de stad zijn dan over het algemeen hoger opgeleid en dus veelal meer pro-EU,.
Als Nederland tegen stemt kan EU niet doorgaan met dat verdrag. Moet unaniem zijn. Enigste opties zijn dus Nederland die toch JA doet (net als met de EU grondwet...), of EU die Nederland eruit tieft. (Of EU die het verdrag opgeeft)quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Als Nederland dus tegen stemt dan houden ze daar in Brussel rekening mee ???????
blanco stemmers danquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Voor-stemmers zijn wel sukkels. Een paar minder en het had de 30% niet gehaald.
Denken dat het nu nog onder de 30% raakt zou ik al naïef vinden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef n00b13 het volgende:
Ik beef voor Den Haag en Utrecht.
Die zouden de voors en tegens nog om kunnen gooien.
De hele EU moet akkoord gaanquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Of gewoon wel komen en de verhoudingen waren niet 2/3 tegen..quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Betere campagnes helpt al flink.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Strani het volgende:
Goed, ik feliciteer de tegenstemmers.
Ik hoop wel oprecht dat:
- Er niet te snel een nieuw referendum komt.
- Als er wel een nieuw referendum komt, dat dit dan wordt georganiseerd door volwassen mensen die niet liegen over het onderwerp van het referendum.
- Mensen ook daadwerkelijk stemmen over het onderwerp en niet om allerlei personen of instanties een hak te zetten.
Voor de voor-stemmers heb ik respect... voor de taktische thuisblijvers alléén maar minachting.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Niet echtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef n00b13 het volgende:
Ik beef voor Den Haag en Utrecht.
Die zouden de voors en tegens nog om kunnen gooien.
Jesse is ook een hele sympathieke jongen. Ondanks zijn ietwat rare denkbeelden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Vasilevski het volgende:
Vond het toch sympathiek dat Klaver en D66-bril (?) zich uitspraken voor meer referenda en dat ze blij waren met de discussie die het heeft opgeleverd, ondanks dat de meerderheid van de stemmers er nog niet in meegaat. Toch een andere reactie dan de pure afgunst die we gezien hebben.
welk feest?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijna 70% geteld, inclusief Amsterdam en de opkomst is 32,2%, dus de spanning is er nu wel echt af.
Het feest mag nu echt losbarsten
en Den Haagquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Infection het volgende:
Almere en Utrecht de grootste steden die nog moeten?
Voor en tegen precies op het verkeerde stapeltje gelegd?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef MCH het volgende:
Uitslag van mijn stembureau:
225 voor
112 tegen
7 blanco
1 ongeldig
Precies omgekeerd met totaalbeeld Nederland.
Referenda zijn onzin. Vooral deze.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of gewoon wel komen en de verhoudingen waren niet 2/3 tegen..
Hoe dikker tegen hoe beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Denken dat het nu nog onder de 30% raakt zou ik al naïef vinden.
Hoe ik het zou vinden als je zou denken dat het voor/tegen nog om zou kunnen gaan? Geen idee.
Hier sluit ik me bij aan. Met als toevoeging dat ik hoop dat voor die tijd de opkomstdrempel wordt afgeschaft zodat er geen strategisch stemmen ontstaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Strani het volgende:
Goed, ik feliciteer de tegenstemmers.
Ik hoop wel oprecht dat:
- Er niet te snel een nieuw referendum komt.
- Als er wel een nieuw referendum komt, dat dit dan wordt georganiseerd door volwassen mensen die niet liegen over het onderwerp van het referendum.
- Mensen ook daadwerkelijk stemmen over het onderwerp en niet om allerlei personen of instanties een hak te zetten.
Nou vooruit ik negeer je niet meerquote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga Wolfsburg Real samenvatting kijken, jij ook?
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef tailfox het volgende:
AANTAL GETELDE STEMMEN: 2716452
de totale opkomst is dan : 23.020779661017%
Gemiddelde opkomst : 33.104166666667%
aantal binnen gekomen gemeentes 288/390
laatste honderd bijna
Den Haagquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Infection het volgende:
Altijd gewoon stemmen, en daarnaast wat als er gigantisch veel tegenstemmers komen opdagen en vervolgens met 80% winnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
<3quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou vooruit ik negeer je niet meer![]()
Ja, ga ik ook misschien doen.
Beginnen bedoel je, want wat gaat er met de uitslag gedaan worden?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijna 70% geteld, inclusief Amsterdam en de opkomst is 32,2%, dus de spanning is er nu wel echt af.
Het feest mag nu echt losbarsten
Jezus inderdaad flink dr neus gepoederdquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Sow! Die is flink doorgesnoven! Zie die ogen
En zo hoort het ook. Het enige effect van dit referendum zal zijn dat de anti-EU dwazen wat meer momentum krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben blij dat het verdrag er toch wel komt, ondanks deze uitslag. Uiteindelijk wordt er dan toch in het algemeen belang gehandeld.
Deed me denken aan dit:quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Den Haag, Tilburg Bredaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Infection het volgende:
Nah, is gewoon bijzonder dat je er één post uit duizenden uitpiktquote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van die ene user die dacht dat ik en duke/99999 dezelfde zijn?
Je maakte gewoon een fout in de eerste meme uit mijn jonge leven, dat moest ik wel corrigeren.
Niks strategisch. Gewoon geen interesse om hier een referendum over te houden.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd gewoon stemmen, en daarnaast wat als er gigantisch veel tegenstemmers komen opdagen en vervolgens met 80% winnen.
Dat "strategische" gedoe is voor mensen welke graag een beetje interessant willen doen maar in de tussentijd zichzelf te dom af zijn.
Vieze naziquote:
haha viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Ah ja op die manier.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe dikker tegen hoe beter.
Gewoon minstens 60 tegen zou lekker zijn.
En haar knieën?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Dionne Stax heeft lekkere tieten. Jammer van die neus.
Die heeft niet gesnoven.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Haha, dat zou wel chanant zijn maar het is gewoon in lijn met de rest van de gemeente alhoewel wel wat extremer:quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor en tegen precies op het verkeerde stapeltje gelegd?![]()
Misschien zou dat beter zijn, maar dan zou ik zelf graag zien dat er meer handtekeningen moeten worden verzameld dan nu het geval is. Het moet wel echt moeilijk zijn om een referendum op te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Met als toevoeging dat ik hoop dat voor die tijd de opkomstdrempel wordt afgeschaft zodat er geen strategisch stemmen ontstaat.
Eerder dezequote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Deed me denken aan dit:
[ afbeelding ]
11 jaar achter elkaar beste universiteit van Nederland en als enige Nederlandse universiteit bij de 50 beste universiteiten ter wereld. Slimme jongens dusquote:
Ferryquote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef tralalala het volgende:
Pauw begint jongens, met Ferry Mengele
[ afbeelding ]
Nou en ?... Pauwquote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef tralalala het volgende:
Pauw begint jongens, met Ferry Mengele
[ afbeelding ]
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:04:11Als zo'n tweederde van de stemmers nee zegt is dat ook een motie van wantrouwen van het volk tegen de elite uit Brussel en Den Haag. reageer retweet
Nu te laat, maar dit komt behoorlijk in de buurt:quote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef Infection het volgende:
Iemand een screenshot van die mevrouw? Heb het net gemist.
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:04:11Als zo'n tweederde van de stemmers nee zegt is dat ook een motie van wantrouwen van het volk tegen de elite uit Brussel en Den Haag. reageer retweet
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zou dat beter zijn, maar dan zou ik zelf graag zien dat er meer handtekeningen moeten worden verzameld dan nu het geval is. Het moet wel echt moeilijk zijn om een referendum op te zetten.
http://app.nos.nl/datavisualisatie/referendum-2016/quote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
waar kan ik zien wat er in welke gemeente is gestemd??????????????????????????????
Van biologie hebben ze vast heel veel verstand, politiek zou ik me toch van onthouden als ik daar zat.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Zith het volgende:
[..]
11 jaar achter elkaar beste universiteit van Nederland en als enige Nederlandse universiteit bij de 50 beste universiteiten ter wereld. Slimme jongens dus
http://wouterkamp.nl/rf16/quote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
waar kan ik zien wat er in welke gemeente is gestemd??????????????????????????????
http://app.nos.nl/datavisualisatie/referendum-2016/quote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
quote:
Neus gepoederd dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nu te laat, maar dit komt behoorlijk in de buurt:
[ afbeelding ]
Dit topic volgen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef Jahr00n het volgende:
Nu is wel duidelijk dat media gecontroleerd en gestuurd worden door politiek Den Haag walgelijk ditquote:Op woensdag 6 april 2016 23:05 schreef iBenny het volgende:
Het opkomstcijfer is alleen maar aan het stijgen...
Zo is het maar net. Het is overduidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Infection het volgende:
Wilders doet wel biggy nuquote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Infection het volgende:
Niksquote:
Leuke spin, maar nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Infection het volgende:
En zo is het maar net, ouwe wildebras!quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Infection het volgende:
Paxconquote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Stadskanaal
Voor32,1%
Tegen67,6%
Opkomst 27,3%
7.032uitgebrachte stemmen25.742kiesgerechtigden
jammer van de opkomst.
Stond dat vakje op de achterkant? Ik heb die niet gezien...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is wel zo, ik heb tegen Oekraïne, Brussel en Rutte gestemd
Gewoon een lekker wijfquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Dionne Stax heeft lekkere tieten. Jammer van die neus.
Ben jij de echte Kim Holland?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En zo is het maar net, ouwe wildebras!
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat er gezegd zou zijn bij een "ja"quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een gehuil ook "Wij moeten als Nederland Europa val niet gaan lastigvallen met onze mening, dat is vrij asociaal"
Rare neus.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf
[ afbeelding ]
Het is inderdaad overduidelijk ja. Dat het de Nederlandse bevolking worst zal zijn dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Het is overduidelijk.
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf
[ afbeelding ]
Wilders is een dropstengel, maar hier heeft ie weer eens een punt.quote:
Het laat vooral zien dat een groot deel van de Nederlanders het weinig interessant vindt, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de Europese verkiezingen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Het is overduidelijk.
[..]
Gewoon een lekker wijf
[ afbeelding ]
ik verwachte een lekker wijfquote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gewoon een lekker wijf
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon een lekker wijf
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Vooral de media. Volledig gelijkgeschakeld in alle actuele kwesties: Zowel de EU, dit referendum, de islam als het illegalenprobleem.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wilders is een dropstengel, maar hier heeft ie weer eens een punt.
Zelden was vrijwel de gehele politiek zo eensluidend... en toch werd 't een nee.
Dat zou je veel doekoe bij een wedkantoor opleveren.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Benieuwd wat er met de uitslag gedaan wordt. Waarschijnlijk mede in overweging genomen en daarna komt met het oog op het geheel dat verdrag er gewoon.
Zomaar een gokje
Nee het laat zien dat een groot deel van de kiesgerechtigde niks op heeft met democratische rechtenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het laat vooral zien dat een groot deel van de Nederlanders het weinig interessant vindt, hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de Europese verkiezingen.
Waarschijnlijk werden deze mensen betaald om VOOR het verdrag te stemmenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef -0- het volgende:
Als ik zo een beetje naar de verschillende opkomsten kijk dan blijkt dat veel gemeenten die voor gestemd hebben een relatief hoge opkomst hebben.
Opvallend wel.
Precies.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Benieuwd wat er met de uitslag gedaan wordt. Waarschijnlijk mede in overweging genomen en daarna komt met het oog op het geheel dat verdrag er gewoon.
Zomaar een gokje
Artikel 368 lid 2 wordt geschrapt en we gaan over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Zomaar een gokje
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!quote:Op woensdag 6 april 2016 23:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wilders is een dropstengel, maar hier heeft ie weer eens een punt.
Zelden was vrijwel de gehele politiek zo eensluidend... en toch werd 't een nee.
Leuke escape, de NL politiek wil niet toegeven wat de echte lezer van het verdrag al wist, namelijk dat 85% helemaal niet tegengehouden kan worden door de NL politiek (oveirgens TTIP: 100%).quote:Op woensdag 6 april 2016 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
Wat een gehuil ook "Wij moeten als Nederland Europa val niet gaan lastigvallen met onze mening, dat is vrij asociaal"
no shit sherlockquote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef NewHorizon het volgende:
Zomaar een gokje
Dat was gewoon niet toevallig meer... zulke duidelijke propaganda hadden we nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vooral de media. Volledig gelijkgeschakeld in alle actuele kwesties: Zowel de EU, dit referendum als het illegalenprobleem.
Als voorstanders dat doen in plaats van geld uitgeven aan hun leugenachtige campagnes dan hadden ze meer kans gemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef cofox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werden deze mensen betaald om VOOR het verdrag te stemmen
Ja.. en dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat dit referendum geen lessen oplevert.....quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!
Het is naast al die studenten vooral omdat Pechtold daar ooit burgemeester is geweest.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Zith het volgende:
[..]
11 jaar achter elkaar beste universiteit van Nederland en als enige Nederlandse universiteit bij de 50 beste universiteiten ter wereld. Slimme jongens dus
62% van 32% is geen ruime meerderheid van de Nederlandersquote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!
Dat is ook winst, want dat wordt nu blootgelegd zodat zelfs de gelijkgeschakelde media er niet meer omheen kunnen en er meer mensen op anti-EU partijen gana stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Leuke escape, de NL politiek wil niet toegeven wat de echte lezer van het verdrag al wist, namelijk dat 85% helemaal niet tegengehouden kan worden door de NL politiek (oveirgens TTIP: 100%).
Dat is het echte risico, binnen de huidige EU context zijn we allang niet meer baas over eigen politiek, voor zover het economisch is.
Zo ken ik die glasboerenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef DKUp het volgende:
Westland
69,3% tegen
30,2% voor
35,8 opkomst
Hebben opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is naast al die studenten vooral omdat Pechtold daar ooit burgemeester is geweest.
Kan de opkomst niet meer te veel beïnvloeden, al zou het 15% zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Den Haag sowieso massaal tegen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de opkomst.
same here voor nijmegenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
Hier ook alquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
Denk je dat ze de boel kunnen vervalsen in een half uurtje ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?
Klopt, het is een meerderheid van de Nederlanders die wel gebruik maken van het felbegeerde en tevens zwaarbevochten stemrecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
62% van 32% is geen ruime meerderheid van de Nederlanders
Gaat het over de Amerikaanse verkiezingen die in fucking november pas zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Negeert Pauw nou gewoon dat hele referendum?
Zo opmerkelijk is dat niet toch?twitter:wouterdewinther twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:01:46Opmerkelijk: Amsterdam en Groningen stemden voor #referendum reageer retweet
Nee, joh, die is wel boven de 30%.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Den Haag sowieso massaal tegen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de opkomst.
Nee, maar wel de meerderheid van zij die wel mee wensen te spreken in onze democratie...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wist dat mensen tegenwoordig slecht in rekenen waren, maar 20 procent van de stemgerechtigde Nederlanders een hele ruime meerderheid noemen is wel erg creatief.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht van een inteelt gemeente die bekend staat om zijn consequente tegen-geluid.quote:
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Gezicht het volgende:
En nu wel allemaal op Trump haten terwijl dat Geertje's beste vriend zou zijn mochten zij samen aan de macht zijn.
Mwah. Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, joh, die is wel boven de 30%.
Weet wel zeker, met al die peenbuikers hierquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg
Voor40,8%
Tegen58,1%
Opkomst 22,7%
Kutstudenten
Pauw houdt zich altijd aan de overheidslijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Negeert Pauw nou gewoon dat hele referendum?
Opkomst sowieso tegen de dertig aan. Zou me daar geen zorgen over maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Een broeinest van links-radicalisme.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?
Jawel, die niet zijn komen opdagen zijn het eens met wat de stemmers stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Bijt nooit in de hand die je voedtquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaat het over de Amerikaanse verkiezingen die in fucking november pas zijn
Rustaag naar de stembus.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet wel zeker, met al die peenbuikers hier
Eindelijk de derdewereld en de islam aanpakken. Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.
kuttrappersquote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg
Voor40,8%
Tegen58,1%
Opkomst 22,7%
Kutstudenten
Stilburg xDquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Kut Tilburgers, ga stemmen luie flikkers
[ afbeelding ]
Ah, je woont in Ermelo?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Als het aan het gros van de lui in dit topic ligt zit dat er wel dik in ja, zin in.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.
Mijn huisgenoten en ik hebben ons best gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat Den Haag dat nog goedmaakt dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Duh. Pauw is links.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat stax bij pauw zou zitten, maar het gaar over the usa.
Ik zou nooit op Wilders stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als het aan het gros van de lui in dit topic ligt zit dat er wel dik in ja, zin in.
Die zat in de nieuwsupdate voor Pauwquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat stax bij pauw zou zitten, maar het gaar over the usa.
Wilders leeft zijn hele werkende leven al van een uitkering. Immers heeft hij nog nooit zijn geld niet van de overheid gekregen...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef Strani het volgende:
Wilders doet trouwens wel altijd zo interessant over die kloof tussen de burger en Den Haag maar de beste man zit zelf inmiddels al bijna 14 jaar in de Tweede Kamer. Hij is Den Haag.
De rest heeft het te druk met de plantjes op zolderquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten en ik hebben ons best gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |