Hier ook alquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
Denk je dat ze de boel kunnen vervalsen in een half uurtje ofzo?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?
Klopt, het is een meerderheid van de Nederlanders die wel gebruik maken van het felbegeerde en tevens zwaarbevochten stemrecht.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
62% van 32% is geen ruime meerderheid van de Nederlanders
Gaat het over de Amerikaanse verkiezingen die in fucking november pas zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Negeert Pauw nou gewoon dat hele referendum?
Zo opmerkelijk is dat niet toch?twitter:wouterdewinther twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:01:46Opmerkelijk: Amsterdam en Groningen stemden voor #referendum reageer retweet
Nee, joh, die is wel boven de 30%.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Den Haag sowieso massaal tegen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de opkomst.
Nee, maar wel de meerderheid van zij die wel mee wensen te spreken in onze democratie...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wist dat mensen tegenwoordig slecht in rekenen waren, maar 20 procent van de stemgerechtigde Nederlanders een hele ruime meerderheid noemen is wel erg creatief.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!
Had ook niet anders verwacht van een inteelt gemeente die bekend staat om zijn consequente tegen-geluid.quote:
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Gezicht het volgende:
En nu wel allemaal op Trump haten terwijl dat Geertje's beste vriend zou zijn mochten zij samen aan de macht zijn.
Mwah. Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, joh, die is wel boven de 30%.
Weet wel zeker, met al die peenbuikers hierquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Den Haag sowieso massaal tegen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de opkomst.
quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg
Voor40,8%
Tegen58,1%
Opkomst 22,7%
Kutstudenten
Pauw houdt zich altijd aan de overheidslijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Negeert Pauw nou gewoon dat hele referendum?
Opkomst sowieso tegen de dertig aan. Zou me daar geen zorgen over maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Een broeinest van links-radicalisme.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hebben opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?
Jawel, die niet zijn komen opdagen zijn het eens met wat de stemmers stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Zhero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |