Als voorstanders dat doen in plaats van geld uitgeven aan hun leugenachtige campagnes dan hadden ze meer kans gemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef cofox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werden deze mensen betaald om VOOR het verdrag te stemmen
Ja.. en dan zijn er nog mensen die durven te beweren dat dit referendum geen lessen oplevert.....quote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!
Het is naast al die studenten vooral omdat Pechtold daar ooit burgemeester is geweest.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:04 schreef Zith het volgende:
[..]
11 jaar achter elkaar beste universiteit van Nederland en als enige Nederlandse universiteit bij de 50 beste universiteiten ter wereld. Slimme jongens dus
62% van 32% is geen ruime meerderheid van de Nederlandersquote:Op woensdag 6 april 2016 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kun je zien hoe ver de politiek van de gewone burger verwijderd is en hoe weinig ze van hem aantrekken. Een hele ruime meerderheid van de Nederlanders stemt tegen het verdrag. Toch is de politiek bijna unaniem voor. Zonder referendum zou dit nooit zo duidelijk naar voren komen!
Dat is ook winst, want dat wordt nu blootgelegd zodat zelfs de gelijkgeschakelde media er niet meer omheen kunnen en er meer mensen op anti-EU partijen gana stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef invalidusername het volgende:
[..]
Leuke escape, de NL politiek wil niet toegeven wat de echte lezer van het verdrag al wist, namelijk dat 85% helemaal niet tegengehouden kan worden door de NL politiek (oveirgens TTIP: 100%).
Dat is het echte risico, binnen de huidige EU context zijn we allang niet meer baas over eigen politiek, voor zover het economisch is.
Zo ken ik die glasboerenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef DKUp het volgende:
Westland
69,3% tegen
30,2% voor
35,8 opkomst
Hebben opperkneus Dijsselbloem en moordenaar van der G niet aan Wageningen gestudeerd?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het is naast al die studenten vooral omdat Pechtold daar ooit burgemeester is geweest.
Kan de opkomst niet meer te veel beïnvloeden, al zou het 15% zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Infection het volgende:
Den Haag sowieso massaal tegen. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de opkomst.
same here voor nijmegenquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |