Beginnen bedoel je, want wat gaat er met de uitslag gedaan worden?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijna 70% geteld, inclusief Amsterdam en de opkomst is 32,2%, dus de spanning is er nu wel echt af.
Het feest mag nu echt losbarsten
Jezus inderdaad flink dr neus gepoederdquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Sow! Die is flink doorgesnoven! Zie die ogen
En zo hoort het ook. Het enige effect van dit referendum zal zijn dat de anti-EU dwazen wat meer momentum krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben blij dat het verdrag er toch wel komt, ondanks deze uitslag. Uiteindelijk wordt er dan toch in het algemeen belang gehandeld.
Deed me denken aan dit:quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Den Haag, Tilburg Bredaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Infection het volgende:
Almere en Utrecht de grootste steden die nog moeten?
Nah, is gewoon bijzonder dat je er één post uit duizenden uitpiktquote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van die ene user die dacht dat ik en duke/99999 dezelfde zijn?
Je maakte gewoon een fout in de eerste meme uit mijn jonge leven, dat moest ik wel corrigeren.
Niks strategisch. Gewoon geen interesse om hier een referendum over te houden.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd gewoon stemmen, en daarnaast wat als er gigantisch veel tegenstemmers komen opdagen en vervolgens met 80% winnen.
Dat "strategische" gedoe is voor mensen welke graag een beetje interessant willen doen maar in de tussentijd zichzelf te dom af zijn.
Vieze naziquote:
haha viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Ah ja op die manier.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe dikker tegen hoe beter.
Gewoon minstens 60 tegen zou lekker zijn.
En haar knieën?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Dionne Stax heeft lekkere tieten. Jammer van die neus.
Die heeft niet gesnoven.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Haha, dat zou wel chanant zijn maar het is gewoon in lijn met de rest van de gemeente alhoewel wel wat extremer:quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor en tegen precies op het verkeerde stapeltje gelegd?![]()
Misschien zou dat beter zijn, maar dan zou ik zelf graag zien dat er meer handtekeningen moeten worden verzameld dan nu het geval is. Het moet wel echt moeilijk zijn om een referendum op te zetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Met als toevoeging dat ik hoop dat voor die tijd de opkomstdrempel wordt afgeschaft zodat er geen strategisch stemmen ontstaat.
Eerder dezequote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Deed me denken aan dit:
[ afbeelding ]
11 jaar achter elkaar beste universiteit van Nederland en als enige Nederlandse universiteit bij de 50 beste universiteiten ter wereld. Slimme jongens dusquote:
Ferryquote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef tralalala het volgende:
Pauw begint jongens, met Ferry Mengele
[ afbeelding ]
Nou en ?... Pauwquote:Op woensdag 6 april 2016 23:03 schreef tralalala het volgende:
Pauw begint jongens, met Ferry Mengele
[ afbeelding ]
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 06-04-2016 om 23:04:11Als zo'n tweederde van de stemmers nee zegt is dat ook een motie van wantrouwen van het volk tegen de elite uit Brussel en Den Haag. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |