Precies. Dit is mooiquote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt mee BennyDie 32% gaat niet omlaag. Misschien 31% maar ik had een 20-23% verwacht.
die bijna 27% is gewoon goed genoeg.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen zorgen. Volgens een imam die laatst bij DWDD was, gaat dat binnen 1,5 jaar gebeuren
Lekker Pauw kijken nuquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Blijven jullie nog lang op of wachten jullie op alle uitslagen?
Pauw kijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
De Antillen mogen tot 3 uur vannacht stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga Wolfsburg Real samenvatting kijken, jij ook?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Ken je die EU-grondwet die wij hadden weggestemd? Nou, die kwam er via een achterdeurtje toch wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Als Nederland dus tegen stemt dan houden ze daar in Brussel rekening mee ???????
Ik mis nog een man op de achtergrond die ons geld in zijn zakken propt.quote:
Denk meer omdat grote steden meer multicultureel en toleranter zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen in de stad zijn dan over het algemeen hoger opgeleid en dus veelal meer pro-EU,.
Als Nederland tegen stemt kan EU niet doorgaan met dat verdrag. Moet unaniem zijn. Enigste opties zijn dus Nederland die toch JA doet (net als met de EU grondwet...), of EU die Nederland eruit tieft. (Of EU die het verdrag opgeeft)quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Als Nederland dus tegen stemt dan houden ze daar in Brussel rekening mee ???????
blanco stemmers danquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Voor-stemmers zijn wel sukkels. Een paar minder en het had de 30% niet gehaald.
Denken dat het nu nog onder de 30% raakt zou ik al naïef vinden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef n00b13 het volgende:
Ik beef voor Den Haag en Utrecht.
Die zouden de voors en tegens nog om kunnen gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |