Precies. Dit is mooiquote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Valt mee BennyDie 32% gaat niet omlaag. Misschien 31% maar ik had een 20-23% verwacht.
die bijna 27% is gewoon goed genoeg.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen zorgen. Volgens een imam die laatst bij DWDD was, gaat dat binnen 1,5 jaar gebeuren
Lekker Pauw kijken nuquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Blijven jullie nog lang op of wachten jullie op alle uitslagen?
Pauw kijkenquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
De Antillen mogen tot 3 uur vannacht stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga Wolfsburg Real samenvatting kijken, jij ook?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Ken je die EU-grondwet die wij hadden weggestemd? Nou, die kwam er via een achterdeurtje toch wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Als Nederland dus tegen stemt dan houden ze daar in Brussel rekening mee ???????
Ik mis nog een man op de achtergrond die ons geld in zijn zakken propt.quote:
Denk meer omdat grote steden meer multicultureel en toleranter zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen in de stad zijn dan over het algemeen hoger opgeleid en dus veelal meer pro-EU,.
Als Nederland tegen stemt kan EU niet doorgaan met dat verdrag. Moet unaniem zijn. Enigste opties zijn dus Nederland die toch JA doet (net als met de EU grondwet...), of EU die Nederland eruit tieft. (Of EU die het verdrag opgeeft)quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Als Nederland dus tegen stemt dan houden ze daar in Brussel rekening mee ???????
blanco stemmers danquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Voor-stemmers zijn wel sukkels. Een paar minder en het had de 30% niet gehaald.
Denken dat het nu nog onder de 30% raakt zou ik al naïef vinden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef n00b13 het volgende:
Ik beef voor Den Haag en Utrecht.
Die zouden de voors en tegens nog om kunnen gooien.
De hele EU moet akkoord gaanquote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef MMXMMX het volgende:
Of gewoon wel komen en de verhoudingen waren niet 2/3 tegen..quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Betere campagnes helpt al flink.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Strani het volgende:
Goed, ik feliciteer de tegenstemmers.
Ik hoop wel oprecht dat:
- Er niet te snel een nieuw referendum komt.
- Als er wel een nieuw referendum komt, dat dit dan wordt georganiseerd door volwassen mensen die niet liegen over het onderwerp van het referendum.
- Mensen ook daadwerkelijk stemmen over het onderwerp en niet om allerlei personen of instanties een hak te zetten.
Voor de voor-stemmers heb ik respect... voor de taktische thuisblijvers alléén maar minachting.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Niet echtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef n00b13 het volgende:
Ik beef voor Den Haag en Utrecht.
Die zouden de voors en tegens nog om kunnen gooien.
Jesse is ook een hele sympathieke jongen. Ondanks zijn ietwat rare denkbeelden.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Vasilevski het volgende:
Vond het toch sympathiek dat Klaver en D66-bril (?) zich uitspraken voor meer referenda en dat ze blij waren met de discussie die het heeft opgeleverd, ondanks dat de meerderheid van de stemmers er nog niet in meegaat. Toch een andere reactie dan de pure afgunst die we gezien hebben.
welk feest?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijna 70% geteld, inclusief Amsterdam en de opkomst is 32,2%, dus de spanning is er nu wel echt af.
Het feest mag nu echt losbarsten
en Den Haagquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Infection het volgende:
Almere en Utrecht de grootste steden die nog moeten?
Voor en tegen precies op het verkeerde stapeltje gelegd?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:57 schreef MCH het volgende:
Uitslag van mijn stembureau:
225 voor
112 tegen
7 blanco
1 ongeldig
Precies omgekeerd met totaalbeeld Nederland.
Referenda zijn onzin. Vooral deze.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of gewoon wel komen en de verhoudingen waren niet 2/3 tegen..
Hoe dikker tegen hoe beter.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Denken dat het nu nog onder de 30% raakt zou ik al naïef vinden.
Hoe ik het zou vinden als je zou denken dat het voor/tegen nog om zou kunnen gaan? Geen idee.
Hier sluit ik me bij aan. Met als toevoeging dat ik hoop dat voor die tijd de opkomstdrempel wordt afgeschaft zodat er geen strategisch stemmen ontstaat.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Strani het volgende:
Goed, ik feliciteer de tegenstemmers.
Ik hoop wel oprecht dat:
- Er niet te snel een nieuw referendum komt.
- Als er wel een nieuw referendum komt, dat dit dan wordt georganiseerd door volwassen mensen die niet liegen over het onderwerp van het referendum.
- Mensen ook daadwerkelijk stemmen over het onderwerp en niet om allerlei personen of instanties een hak te zetten.
Nou vooruit ik negeer je niet meerquote:Op woensdag 6 april 2016 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga Wolfsburg Real samenvatting kijken, jij ook?
Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:58 schreef tailfox het volgende:
AANTAL GETELDE STEMMEN: 2716452
de totale opkomst is dan : 23.020779661017%
Gemiddelde opkomst : 33.104166666667%
aantal binnen gekomen gemeentes 288/390
laatste honderd bijna
Den Haagquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Infection het volgende:
Altijd gewoon stemmen, en daarnaast wat als er gigantisch veel tegenstemmers komen opdagen en vervolgens met 80% winnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
<3quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou vooruit ik negeer je niet meer![]()
Ja, ga ik ook misschien doen.
Beginnen bedoel je, want wat gaat er met de uitslag gedaan worden?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Bijna 70% geteld, inclusief Amsterdam en de opkomst is 32,2%, dus de spanning is er nu wel echt af.
Het feest mag nu echt losbarsten
Jezus inderdaad flink dr neus gepoederdquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Sow! Die is flink doorgesnoven! Zie die ogen
En zo hoort het ook. Het enige effect van dit referendum zal zijn dat de anti-EU dwazen wat meer momentum krijgen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben blij dat het verdrag er toch wel komt, ondanks deze uitslag. Uiteindelijk wordt er dan toch in het algemeen belang gehandeld.
Deed me denken aan dit:quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Den Haag, Tilburg Bredaquote:Op woensdag 6 april 2016 23:00 schreef Infection het volgende:
Nah, is gewoon bijzonder dat je er één post uit duizenden uitpiktquote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van die ene user die dacht dat ik en duke/99999 dezelfde zijn?
Je maakte gewoon een fout in de eerste meme uit mijn jonge leven, dat moest ik wel corrigeren.
Niks strategisch. Gewoon geen interesse om hier een referendum over te houden.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd gewoon stemmen, en daarnaast wat als er gigantisch veel tegenstemmers komen opdagen en vervolgens met 80% winnen.
Dat "strategische" gedoe is voor mensen welke graag een beetje interessant willen doen maar in de tussentijd zichzelf te dom af zijn.
Vieze naziquote:
haha viel mij ook al opquote:Op woensdag 6 april 2016 23:02 schreef bombmannl het volgende:
Ah ja op die manier.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe dikker tegen hoe beter.
Gewoon minstens 60 tegen zou lekker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |