Bijt nooit in de hand die je voedtquote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gaat het over de Amerikaanse verkiezingen die in fucking november pas zijn
Rustaag naar de stembus.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet wel zeker, met al die peenbuikers hier
Eindelijk de derdewereld en de islam aanpakken. Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.
kuttrappersquote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
Tilburg
Voor40,8%
Tegen58,1%
Opkomst 22,7%
Kutstudenten
Stilburg xDquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
Kut Tilburgers, ga stemmen luie flikkers
[ afbeelding ]
Ah, je woont in Ermelo?quote:Op woensdag 6 april 2016 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn woonplaats is veel kleiner dan Rotterdam en toch is die kaolo uitslag er niet. Denken die SGP tellers soms dat het zondagnacht is ofzo?
Als het aan het gros van de lui in dit topic ligt zit dat er wel dik in ja, zin in.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trump en Geert aan de macht, 3e wereldoorlog, tof.
Mijn huisgenoten en ik hebben ons best gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat Den Haag dat nog goedmaakt dan.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Duh. Pauw is links.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat stax bij pauw zou zitten, maar het gaar over the usa.
Ik zou nooit op Wilders stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als het aan het gros van de lui in dit topic ligt zit dat er wel dik in ja, zin in.
Die zat in de nieuwsupdate voor Pauwquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef Merode32 het volgende:
Ik dacht dat stax bij pauw zou zitten, maar het gaar over the usa.
Wilders leeft zijn hele werkende leven al van een uitkering. Immers heeft hij nog nooit zijn geld niet van de overheid gekregen...quote:Op woensdag 6 april 2016 23:11 schreef Strani het volgende:
Wilders doet trouwens wel altijd zo interessant over die kloof tussen de burger en Den Haag maar de beste man zit zelf inmiddels al bijna 14 jaar in de Tweede Kamer. Hij is Den Haag.
De rest heeft het te druk met de plantjes op zolderquote:Op woensdag 6 april 2016 23:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten en ik hebben ons best gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |