Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ai, 32% nu volgens de NOS. Jammer.
Laten we hopen op een daling.
Joh.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef eriksd het volgende:
Het overgrote deel van de tegenstemmers bestaat wel uit debielen zeg.
Nee hoor, die is keurig geldig.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De stem van Leandra moet nog ongeldig worden verklaard.
Feest! Bier!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ai, 32% nu volgens de NOS. Jammer.
Laten we hopen op een daling.
Ook maar geen Nederlandse EP leden meer afvaardigen. Opkomst is onder de 40 % en vooraf is al duidelijk dat het EP nauwelijks relevant is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.
Nee die tellen meequote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Opkomstpercentage. Ik vraag me af of de ongeldige stemmen daar vanaf worden getrokken. Lijkt mij van niet.
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook maar geen Nederlandse EP leden meer afvaardigen. Opkomst is onder de 40 % en vooraf is al duidelijk dat het EP nauwelijks relevant is.
Och, Geenstijl loopt op zijn laatste benen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.
Het is meer dat je de vraag inhoudelijk ontwijkt en doet alsof jij gelijkt hebt. Dat heeft natuurlijk niets met fatsoenlijk discussiëren te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.
Bronnen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, Geenstijl loopt op zijn laatste benen.
Ik wil je niet op de kast jagen hoor. Alleen met een analogie de onzinnigheid van je stelling voorzetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.
Vorig jaar was er al even sprake van dat de TMG GS in de etalage zou zetten. En niets wijst erop dat de site het sindsdien veel beter doet.quote:
Ik vind het EP net zo goed een stompzinnige instantie.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wil je niet op de kast jagen hoor. Alleen met een analogie de onzinnigheid van je stelling voorzetten.
Nope.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Webschip het volgende:
Heb je nu spijt dat je niet gestemd hebt, Koos?
Ongeldige stemmen tellen wel mee bij het berekenen van de opkomst.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De stem van Leandra moet nog ongeldig worden verklaard.
Wat betreft die consequenties heb ik dan ook gelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is meer dat je de vraag inhoudelijk ontwijkt en doet alsof jij gelijkt hebt. Dat heeft natuurlijk niets met fatsoenlijk discussiëren te maken.
Je hebt wel gelijk dat remlof een makkelijke prooi is.
Dat laatste valt nog te bezien. Doen ze er echt helemaal niets mee, dan gooien ze hun eigen ruiten in. Dan bewijzen ze des te meer met hun rug naar het gepeupel te staan.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nope.
Jij blij dat je tegen hebt gestemd om er straks achter te komen dat de regering niets met het referendum doet?
Had jij wel tijd om te stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Webschip het volgende:
Heb je nu spijt dat je niet gestemd hebt, Koos?
Nee, ze bewijzen realist te zijn. Wat zouden ze anders concreet met die nee moeten en welk effect heeft dat?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat laatste valt nog te bezien. Doen ze er echt helemaal niets mee, dan gooien ze hun eigen ruiten in. Dan bewijzen ze des te meer met hun rug naar het gepeupel te staan.
Punt is vooral dat ze er niet zoveel mee kunnen, zelfs als ze zouden willen. Meer dan 95 procent van het verdrag bestaat uit zaken waar onze regering niet over gaat. De realiteit is dat ook als Nederland dwars gaat liggen, 99 procent van het huidige verdrag gewoon door wordt gevoerd (tot op zekere hoogte is dat zelfs al gebeurd).quote:Op woensdag 6 april 2016 21:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat laatste valt nog te bezien. Doen ze er echt helemaal niets mee, dan gooien ze hun eigen ruiten in. Dan bewijzen ze des te meer met hun rug naar het gepeupel te staan.
O zo. Ja geenstijl.nl heeft zijn langste tijd wel gehad, kijk er eigenlijk nagenoeg nooit meer op. Maar ik zie geenstijl.nl powned, fenomeen Rutger als een ding. En dat concept blijft voorlopig nog wel.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorig jaar was er al even sprake van dat de TMG GS in de etalage zou zetten. En niets wijst erop dat de site het sindsdien veel beter doet.
Is ook geen schande. Het is niet makkelijk om jezelf staande te houden als nieuwssite met redacteuren die ook daadwerkelijk betaald krijgen. Dan moet je flink wat clicks scoren.
Eerder iets van rond de 75 %, aldus een professor staatsrecht op Nieuwsuur.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is vooral dat ze er niet zoveel mee kunnen, zelfs als ze zouden willen. Meer dan 95 procent van het verdrag bestaat uit zaken waar onze regering niet over gaat. De realiteit is dat ook als Nederland dwars gaat liggen, 99 procent van het huidige verdrag gewoon door wordt gevoerd (tot op zekere hoogte is dat zelfs al gebeurd).
Details Koos. Wil niemand horen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is vooral dat ze er niet zoveel mee kunnen, zelfs als ze zouden willen. Meer dan 95 procent van het verdrag bestaat uit zaken waar onze regering niet over gaat. De realiteit is dat ook als Nederland dwars gaat liggen, 99 procent van het huidige verdrag gewoon door wordt gevoerd (tot op zekere hoogte is dat zelfs al gebeurd).
Inderdaad, dit probleem ligt er helaas.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Financial Times had het over 95+ procent.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerder iets van rond de 75 %, aldus een professor staatsrecht op Nieuwsuur.
Zelfs bij een opkomst van 100% en 100% tegen zou het verdrag nog in meer of mindere mate worden doorgevoerd.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weesie en Castricum willen niets liever dan de stekker uit PowNed trekken en puur verder gaan als internetmedium. Maar ja, dan ben jij dat royale PO-salaris kwijt en dat willen beide heren natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O zo. Ja geenstijl.nl heeft zijn langste tijd wel gehad, kijk er eigenlijk nagenoeg nooit meer op. Maar ik zie geenstijl.nl powned, fenomeen Rutger als een ding. En dat concept blijft voorlopig nog wel.
Natuurlijk. Dat is ook helemaal niet raar want een groot deel is helemaal geen instemming van de lidstaten voor nodig.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zelfs bij een opkomst van 100% en 100% tegen zou het verdrag nog in meer of mindere mate worden doorgevoerd.
Maar eigenlijk kaart dat natuurlijk een groter probleem aan, namelijk dat Brussel op eigen houtje verdragen kan sluiten. Dáár had nadrukkelijk democratische legitimatie voor moeten worden gevraagd vind ik.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Financial Times had het over 95+ procent.
Kan ook niets hebben die gast.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kaas wil laten zien hoeveel bier hij op heeft.
En waarom zouden zij louter verder willen gaan als intermedium? Nu hebben zij (los van het salaris) een veel groter bereik om hun mening te geven en zaken aan de kaart te stellen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weesie en Castricum willen niets liever dan de stekker uit PowNed trekken en puur verder gaan als internetmedium. Maar ja, dan ben jij dat royale PO-salaris kwijt en dat willen beide heren natuurlijk niet.
TV kost een godsvermogen en met dat bereik valt het wel mee gelet op de kijkcijfers.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom zouden zij louter verder willen gaan als intermedium? Nu hebben zij (los van het salaris) een veel groter bereik om hun mening te geven en zaken aan de kaart te stellen.
Powned haalt nauwelijks kijkers, minder dan bezoekers op hun website, terwijl iets van 80% van het hele productiebudget op gaat aan dingen als camera's, sets en dergelijk.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom zouden zij louter verder willen gaan als intermedium? Nu hebben zij (los van het salaris) een veel groter bereik om hun mening te geven en zaken aan de kaart te stellen.
PowNed willen alleen nog op internetquote:Op woensdag 6 april 2016 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Interessant. Hoewel 100-120 k aan kijkers ook wel wat aan de zuinige kant is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PowNed willen alleen nog op internet
Maar ja, dan moet Weesie z'n salaris inleveren dus hij heeft z'n keutel in de tussentijd weer ingetrokken.
Waarom. Pownews is wel lachen om naar te kijken maar verder echt kut.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Interessant. Hoewel 100-120 k aan kijkers ook wel wat aan de zuinige kant is.
Maar ik wil dat zij blijven!!!!
Opkomst/uitslag?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:15 schreef freako het volgende:
Zo. Stemmen geteld en opgeruimd in drie kwartier. Zouden ze vaker mogen doen.
Wat moet dit voorstellen? En ja, geldige stem.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Voldoet volgens mij keurig aan de eisen, iemand had vanmiddag een linkje gepost.
Dat is toch duidelijk een dinosaurus man...quote:Op woensdag 6 april 2016 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moet dit voorstellen? En ja, geldige stem.
Ja, is geldig. Maar goed dat hij nog niet begrijpt dat de dino het JA-kamp niet aan een overwinning heeft geholpen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Voldoet volgens mij keurig aan de eisen, iemand had vanmiddag een linkje gepost.
Ik heb mijn kleuter op het stembiljet laten tekenen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat moet dit voorstellen? En ja, geldige stem.
Behoorlijk gemiddeld dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:24 schreef freako het volgende:
[..]
295 voor, 379 tegen. 12 blanco, 2 ongeldig. Opkomst zal net boven de 30% zijn.
Stem kan wel ongeldig zijn als de leden van het stembureau het kunnen traceren naar je kleuter. Hopen dat zijn dino's een beetje generiek zijn.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleuter op het stembiljet laten tekenen.
En meneer tekent alleen maar Dino's.
Ik vermoed dat het een micropastor is.
Jan Roos die bukt en een wind laat?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je vaak naar de kerk met hem?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kleuter had natuurlijk sowieso geen stemrechtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stem kan wel ongeldig zijn als de leden van het stembureau het kunnen traceren naar je kleuter. Hopen dat zijn dino's een beetje generiek zijn.
Anders is dat bedplassen wel wat gênant.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn kleuter had natuurlijk sowieso geen stemrecht
Plussen zijn zeldzaam maar het zijn er wel meer:quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Groningen 53.1% voorAls eerste/enige in de plus tot nu toe (schakel net in).
Ah, handig plaatje.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plussen zijn zeldzaam maar het zijn er wel meer:
http://www.volkskrant.nl/(...)29-procent~a4277131/
Whut, U woont in Zwolle?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:32 schreef Tchock het volgende:
Mijn thuisstad Zwolle 48,9% voor en 50% tegen.
Prima stad.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Dat sowieso.quote:
Ook een van de hoogste opkomstpercentages in de grote steden. Als het ja-kamp zich meer had laten mobiliseren hadden ze makkelijk kunnen winnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Hoe weet jij dat nou manquote:Op woensdag 6 april 2016 22:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ook een van de hoogste opkomstpercentages in de grote steden. Als het ja-kamp zich meer had laten mobiliseren hadden ze makkelijk kunnen winnen.
Maar helaas voor hen dachten velen bijdehand te kunnen zijn door niet te gaan stemmen. Jammer, maar helaas pindakaas.
Puur kijkend naar de politieke partijen, is de ja-achterban in de meerderheid tot over de nee-achterban.quote:
Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.quote:
Dat is zeker opvallend.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, had niet verwacht dat Wolfsburg met 2-0 van Real zou winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |