Ho ho, lees je de huisregels even?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef eriksd het volgende:
Het overgrote deel van de tegenstemmers bestaat wel uit debielen zeg.
Het is het beste om een marginale kostencurve op te stellen. Dat is het enige wat echt inzicht zal geven in de vraag van wat dit referendum heeft gekost en nog komende referenda gaan kosten.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het moet om mijn punt te maken zal ik dat zeker doen.![]()
Druk en distributie van stempassen, inrichten, eventueel huren en bemannen van stemlokalen, subsidies aan belangengroepen, inkoop van zendtijd en de gemaakte uren om überhaupt tot dit referendum te komen tellen wmb allemaal mee. Afschrijving van stemhokjes inderdaad niet, maar dat zal zoveel niet zijn. Huisvestingskosten voor niet-gehuurde plekken ook niet.
Als dat zo is en dat kan heel goed, dan moet er toch gekeken worden hoe dergelijke referenda efficiënter georganiseerd kan worden. Anno 2016 moet er toch wel eea digitaal kunnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die 40 miljoen zijn volgens mij de meerkosten voor de gemeenten. Althans wat het ministerie vergoedt. De verwachting is dat de kosten voor het experiment in totaal aanzienlijk hoger zijn. Reken pakweg 50 miljoen.
Correct.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Erik stemde toch ook tegen, als ik me niet vergis.
Ben bang dat die nagenoeg even duur zijn. De zojuist (lonen, subsidies etc) opgesomde kosten zijn allemaal variabele kosten. Komen dus sowieso bij elk referendum terug. Beter zoek je naar een goedkope manier om te stemmen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is het beste om een marginale kostencurve op te stellen. Dat is het enige wat echt inzicht zal geven in de vraag van wat dit referendum heeft gekost en nog komende referenda gaan kosten.
Opkomstpercentage. Ik vraag me af of de ongeldige stemmen daar vanaf worden getrokken. Lijkt mij van niet.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:30 schreef KetchupFTW het volgende:
Nu het drempelpercentage in zicht is begint fok te zeuren dat de paar miljoen stemmen niet geldig zouden zijn omdat het zo'n laag percentage is. Het is me toch wat
De stem van Leandra moet nog ongeldig worden verklaard.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ai, 32% nu volgens de NOS. Jammer.
Laten we hopen op een daling.
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Joh.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef eriksd het volgende:
Het overgrote deel van de tegenstemmers bestaat wel uit debielen zeg.
Nee hoor, die is keurig geldig.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De stem van Leandra moet nog ongeldig worden verklaard.
Feest! Bier!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ook maar geen Nederlandse EP leden meer afvaardigen. Opkomst is onder de 40 % en vooraf is al duidelijk dat het EP nauwelijks relevant is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.
Nee die tellen meequote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Opkomstpercentage. Ik vraag me af of de ongeldige stemmen daar vanaf worden getrokken. Lijkt mij van niet.
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook maar geen Nederlandse EP leden meer afvaardigen. Opkomst is onder de 40 % en vooraf is al duidelijk dat het EP nauwelijks relevant is.
Och, Geenstijl loopt op zijn laatste benen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.
Het is meer dat je de vraag inhoudelijk ontwijkt en doet alsof jij gelijkt hebt. Dat heeft natuurlijk niets met fatsoenlijk discussiëren te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.
Bronnen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, Geenstijl loopt op zijn laatste benen.
Ik wil je niet op de kast jagen hoor. Alleen met een analogie de onzinnigheid van je stelling voorzetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |