De stem van Leandra moet nog ongeldig worden verklaard.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ai, 32% nu volgens de NOS. Jammer.
Laten we hopen op een daling.
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Joh.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:25 schreef eriksd het volgende:
Het overgrote deel van de tegenstemmers bestaat wel uit debielen zeg.
Nee hoor, die is keurig geldig.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De stem van Leandra moet nog ongeldig worden verklaard.
Feest! Bier!quote:Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Friek_ het volgende:
Ook maar geen Nederlandse EP leden meer afvaardigen. Opkomst is onder de 40 % en vooraf is al duidelijk dat het EP nauwelijks relevant is.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boeiend. Elk percentage onder de 40 is onbeduidend. Bovendien was vooraf al duidelijk dat het referendum nauwelijks consequenties heeft, ongeacht de uitslag.
Nee.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.
Nee die tellen meequote:Op woensdag 6 april 2016 21:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Opkomstpercentage. Ik vraag me af of de ongeldige stemmen daar vanaf worden getrokken. Lijkt mij van niet.
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook maar geen Nederlandse EP leden meer afvaardigen. Opkomst is onder de 40 % en vooraf is al duidelijk dat het EP nauwelijks relevant is.
Och, Geenstijl loopt op zijn laatste benen.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die hoofden van Jan Roos en Thierry Baudet de komende weken van tv verdwijnen. En dat GeenStijl even faalt.
Het is meer dat je de vraag inhoudelijk ontwijkt en doet alsof jij gelijkt hebt. Dat heeft natuurlijk niets met fatsoenlijk discussiëren te maken.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.
Bronnen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, Geenstijl loopt op zijn laatste benen.
Ik wil je niet op de kast jagen hoor. Alleen met een analogie de onzinnigheid van je stelling voorzetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je pogingen om mij op de kast te jagen, zijn extreem lachwekkend. Probeer het anders bij remlof, die hapt ongetwijfeld.
Vorig jaar was er al even sprake van dat de TMG GS in de etalage zou zetten. En niets wijst erop dat de site het sindsdien veel beter doet.quote:
Ik vind het EP net zo goed een stompzinnige instantie.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wil je niet op de kast jagen hoor. Alleen met een analogie de onzinnigheid van je stelling voorzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |