Ga je vaak naar de kerk met hem?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Voldoet volgens mij keurig aan de eisen, iemand had vanmiddag een linkje gepost.
quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Voldoet volgens mij keurig aan de eisen, iemand had vanmiddag een linkje gepost.
Mijn kleuter had natuurlijk sowieso geen stemrechtquote:Op woensdag 6 april 2016 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stem kan wel ongeldig zijn als de leden van het stembureau het kunnen traceren naar je kleuter. Hopen dat zijn dino's een beetje generiek zijn.
Anders is dat bedplassen wel wat gênant.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn kleuter had natuurlijk sowieso geen stemrecht
Plussen zijn zeldzaam maar het zijn er wel meer:quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Groningen 53.1% voorAls eerste/enige in de plus tot nu toe (schakel net in).
Ah, handig plaatje.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plussen zijn zeldzaam maar het zijn er wel meer:
http://www.volkskrant.nl/(...)29-procent~a4277131/
Whut, U woont in Zwolle?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:32 schreef Tchock het volgende:
Mijn thuisstad Zwolle 48,9% voor en 50% tegen.
Prima stad.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Dat sowieso.quote:
Ook een van de hoogste opkomstpercentages in de grote steden. Als het ja-kamp zich meer had laten mobiliseren hadden ze makkelijk kunnen winnen.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:31 schreef 2dope het volgende:
Hoe weet jij dat nou manquote:Op woensdag 6 april 2016 22:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ook een van de hoogste opkomstpercentages in de grote steden. Als het ja-kamp zich meer had laten mobiliseren hadden ze makkelijk kunnen winnen.
Maar helaas voor hen dachten velen bijdehand te kunnen zijn door niet te gaan stemmen. Jammer, maar helaas pindakaas.
Puur kijkend naar de politieke partijen, is de ja-achterban in de meerderheid tot over de nee-achterban.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |